«بهنام حبیب‌زاده مومن» رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز شد

پایگاه خبری اختبار- با برگزاری مجدد انتخابات میان دوره ای هیات مدیره دوره سی و دوم کانون وکلای دادگستری مرکز، بهنام حبیب زاده مومن به عنوان رئیس این کانون انتخاب شد.

به گزارش اختبار به نقل از وکلاپرس، پس از قریب به دو ماه وضعیت بلاتکلیف هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، سر انجام با برگزاری مجدد انتخابات میان دوره ای، با رای اکثریت وکیل بهنام حبیب زاده مومن به عنوان رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز برای باقی مانده دوره سی و دوم هیأت مدیره انتخاب شد.

پیش از این، انتخابات میان دوره هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز مورخ ۲۵ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن حسین طالع به عنوان رئیس این کانون انتخاب شده بود.

همچنین در جلسه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ سهیل نظری و فرشاد فارسانی به عنوان نواب رئیس کانون وکلای مرکز و امین پاشا امیری نیز برای سمت بازرسی و علی یاراحمدی به عنوان دبیر برای سال دوم انتخاب شده بودند.

اما پس از برگزاری انتخابات میان دوره ای و تعیین هیات رئیسه جدید، جلسات هیات مدیره با عدم حضور اعتراضی برخی از اعضا، به صورت متوالی تشکیل نمی شد.

روز گذشته و در نود و دومین جلسه هیات مدیره که نیز به علت عدم حد نصاب جلسه رسمیت نیافت، با مذاکرات برخی از مدیران نهاد وکالت مقرر شد، انتخابات میان دوره ای، در حالی که اعضای هیات مدیره بر صحت انتخابات قبلی قائل هستند، امروز مورخ ۱۵ آذر ماه مجدد برگزار شود.

در جلسه امروز هیأت مدیره کانون وکلای مرکز، نامزدهای ریاست این نهاد بهنام حبیب زاده و حسین طالع تعیین شدند که در دور اول بهنام حبیب زاده مومن حائز ۷ رای و حسین طالع حائز ۵ رأی شد. این در حالی است که برای ریاست کانون وکلای مرکز نیاز به ۸ رأی بود.

در نتیجه انتخابات به دور دوم کشیده شد و در دور دوم انتخابات هیأت رئیسه کانون وکلای مرکز بهنام حبیب زاده با کسب ۷ رأی رئیس این نهاد مدنی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا