تداوم انتظار برای آغاز ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی

بی‌نظمی عجیب در فرایند ثبت‌نام

پایگاه خبری اختبار- علی‌رغم گذشت یک روز از زمان مقرر، ثبت‌نام دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی (سال ۱۴۰۲) همچنان آغاز نشده است.

به گزارش اختبار، درحالیکه پیش از این زمان آغاز ثبت‌نام دهمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور روز یکشنبه ۲۰ فروردین تعیین شده بود، این فرایند به تاخیر افتاده و زمان آغاز ثبت‌نام مشخص نیست.

طبق جدول زمانی اعلامی، قرار بود ثبت‌نام از تاریخ ۲۰ تا ۳۱ فروردین‌ماه صورت بگیرد اما با گذشت یک روز از مهلت مقرر، داوطلبان همچنان در انتظار انتشار دفترچه راهنمای آزمون و فعال شدن سامانه ثبت‌نام هستند.

مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی نیز به عنوان مجری برگزاری آزمون هیچ توضیحی درباره علت این تاخیر در وب‌سایت خود منتشر نکرده است.

لازم به ذکر است که قبلا قرار بود ثبت نام دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور از ۱۵ فروردین آغاز شود اما مرکز آزمون‌های جهاد دانشگاهی اعلام کرد به دلیل اصلاحات صورت‌گرفته در شرایط و شغل‌محل‌ها و نیز احتمال کم یا زیاد شدن دستگاه‌های اجرایی، ثبت‌نام به ۲۰ فروردین موکول می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۶ دیدگاه ها

  1. جهاد دانشگاهی صلاحیت برگذاری ازمون رو نداره ، دفترچه اش هم که غیر رسمی منتشر شد ، چطور میخواد جلوی انتشار سوالات رو بگیره🤣

  2. اشکال نداره.اینجور تاخیرها دیگه عادی شده.تاخیر در اعلام نتایج آزمونها.تاخیر در ثبتنام.فردا هم جهاد دانشگاهی میگه علت تاخیر از طرف سازمان امور استخدامی بوده و سازمان استخدامی هم میگه علت تاخیر از طرف جهاد دانشگاهی هست.مثل آزمون سردفتری وکالت و…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا