نماد سایت پایگاه خبری اختبار

تعداد شرکت‌کنندگان و زمان اعلام نتایج مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه ۱۴۰۲

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون قضاوت ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- معاون منابع انسانی قوه قضاییه از شرکت حدود ۴۵۰۰ داوطلب در مرحله تشریحی آزمون قضاوت (جذب عمومی) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش اختبار، معاون منابع انسانی قوه قضاییه از روند برگزاری آزمون تشریحی جذب عمومی منصب قضا سال ۱۴۰۲ که روز جمعه ۲۷ مرداد برگزار شد، دیدن کرد.

بر اساس گزارش منابع انسانی قوه قضاییه، دکتر محمدباقر الفت در این دیدار عنوان کرد قوه قضاییه همه ساله به منظور جذب قضات از بین فارغ التحصیلان مراکز علمی آزمون عمومی برگزار می کند تا از این طریق بهترین و مستعدترین فارغ التحصیلان در سطح کشور را شناسایی و شایستگی علمی آنها احراز گردد و بدین ترتیب بتواند نیروهای باکیفیت را وارد دستگاه قضایی کند.

تعداد شرکت‌کنندگان آزمون قضاوت ۱۴۰۲

 وی افزود: در سال جاری در خرداد ماه امتحان جذب عمومی بصورت تستی از بین ۱۲ هزار نفر از داوطلبان برگزار کردیم، نتایج این آزمون ابتدایی سبب شد که ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از داوطلبان انتخاب و امروز شاهد برگزاری آزمون تشریحی از بین پذیرفته شدگان باشیم و امیدوارم بتوانیم بیشترین تعداد را از بین داوطلبان انتخاب شود.

 معاون رییس قوه قضاییه اذعان داشت: مستحضر باشید این آزمون را از طریق دستگاه ها و سازمان های رسمی کشور برگزار می کنیم که فاقد هرگونه شائبه و تردید در صحت برگزاری آزمون باشد و بیشترین اطمینان برای داوطلبان از حیث صحیح بودن آزمون، روند تهیه سوالات و نحوه تصیح اوراق توسط ممتحنین حاصل شود.

 وی ادامه داد: از حیث موضوعات حفاظتی نیز به منظور حفظ و صیانت از حقوق، داوطلبان اقدامات خوبی تحت نظارت قوه قضاییه صورت گرفته است.

زمان اعلام نتایج مرحله تشریحی

 دکتر الفت خبر داد: امیدواریم نتایج تا پایان پاییز سال جاری اعلام گردد تا از پذیرفته شدگان دعوت بعمل آوریم که در مصاحبه شفاهی و امور گزینشی شرکت نمایند.

خروج از نسخه موبایل