تعویق مجدد اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه به علت اختلاف‌نظر درباره نحوه محاسبه نمرات

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی مرکز وکلای قوه قضاییه از وجود اختلاف نظر درباره نحوه محاسبه نمرات داوطلبان آزمون فوق‌العاده سال ۱۴۰۱ این مرکز خبر داد.

به گزارش اختبار، روزنامه جام‌جم به نقل از اسماعیل حسینى ایجى، سخنگوى مرکز وکلای قوه قضاییه نوشت:

قرار بود امروز دوشنبه، ۶ تیر نتایج آزمون فوق العاده مرکز اعلام شود اما اختلاف نظرى در مورد نحوه محاسبه نمرات وجود دارد. امروز ظهر جلسه‌اى داریم اگر به جمع‌بندى برسیم در اولین فرصت نتایج را اعلام مى‌کنیم.

حسینی ایجی تاکید کرد: نتیجه این جلسه به نفع داوطلبان است.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۸۸ دیدگاه ها

  1. نگفتم حضرات وقت دقیق اعلام میکنن نمیتونن جمعش کنن!‌!!یهویی نتایج رو بدین بهتره هااا…

  2. یعنی چی هر نتیجه ای گرفته بشه به نفع داوطلبه؟؟
    نتیجه باید براساس قانون باشه چه به مذاق داوطلب خوش بیاد یا نیاد

  3. اختلاف بخاطر مصاحبه بود طبق گزارشی که از تلویزیون پخش شد، وگرنه اختلاف بر سر محاسبه نمرات مربوط به روز اعلام نتایج نیست … هرچند طبیعیه اگر قرار باشه مصاحبه لغو بشه باید تعداد پذیرفتگان طبق محاسبه نمرات کم‌شود!!!!!

    1. خجالت و شرم از وجود مدیران رخت بر بسته و زندگی جوان ایرانی پشیزی ارزش ندارد برای همینه آمار مهاجرت اینقدر بالاست . وقتی هر کسی مدیر میشه نتیجه همینه.

  4. فقط برای اینکه روحیه بچه ها رو خراب کنید برای ازمون کانون همش در اضطراب باشن ، اینا همش حق الناس ،

  5. وقتی اعلام کردن ۱۰۵۰۰ نفر قبول شدند الان میخوان دوباره حساب کنند تغییر بدن توی این عدد اخه
    فقط سرکارمون گذاشتند

    یکی نبود بهشون بگه اول تعیین کنید با چه روشی حساب کنید افراد بیشتری قبول میشن بعدا طرح تسهیلا اجرا کنید نه اینکه هردمبیلی اجراییش کنید توی بوق و کرنا کنید ولی بلد نباشید با چه شیوه ایی حساب کتاب کنید

  6. واقعا به شعور ما توهین میکنند مگ چقدر سخته آخه
    اگر واقعا به نفع داوطلبین میخواهند عمل کنند با دو روش تراز و درصد حساب کنند هر کدام بهتر بود همونا عملی کنند این واقعا کار سختیه؟؟؟

    خیالتان راااحت اگر پارسال با تراز ۳ هزار امکان قبولی در برخی استان ها بود یا کلا با تراز ۳۰۰۰ هم میشد قبول شد امسال با تراز ۵ هزار هم قبولی محاااله دیگ

    اگ بیان هر استان را بطور جداگانه مشخص کنند یک درصد برتر را بعدا داوطلبین هر استان رو نسبت ب همون استان بررسی کنند بهتره

  7. چی داری میگی واسه خودت خجالت رو ماها و شمای قدرنشناس عجول باید بکشیم اینطور بهتره که داره بنفع ما بنده خداها کار میکنن یا زود میگفتن بفرما قبول نشدی خوش اومدی….تو و امثال تو خدا کنه سبب این نشید اونایی که دارن از حوصله و وقت و اعصاب و احیانا خیلی چیزای دیگشون مایه میزارن که چهار نفر مثل من و شما بیشتر قبول شیم که خودمونو خانواده هامون از این زندگی بهرنج و مشکلات خفه کننده بلکه رهایی یابیم دوسه تا نظر سربه هوا و جاهلانه رو ببینن بگن به جهنم هرچی میخواد بشه اعلام کنید بره پی کارش آخه بشین سرجات و ساکت باش و واسه دکتر عبدلیان پور و هم قطاران ایشون در این مسیر پرزحمت و بنفع ما دعا کن…. من خودم به نوبه خودم عوض از جناب دکتر عبدلیان پور و سایر بزرگواران خداترس و مردم دوست ایشان عوض تعداد محدود و انگشت شماری که هنوز ما ماجرا رو درست متوجه نیستن و عجله دارن و از شدت استرس چیزی میگن معذرت میخوام کوچکشون هستم باید به بزرگی خودشان ببخشند این مرد بزرگ رو خدا انشالله عوضشو به خودشونو خانواده محترمشون و سایر هم جهتان عنایت فرماید آمین

    1. من یک انسان آزاد و بنده خدا هستم و پروردگارم به من بزرگی بخشید بنابراین مخلص و کوچیک هیچکس نیستم و نخواهم بود.
      آقای عبدلیان یک مسئول هست و مسئول اسم مفعول عربی به معنای پاسخگو می باشد. ایشان روزی که قبول مسئولیت کردند باید می دیدند آیا توانایی علمی و تجربه کاری این مسئولیت بزرگ را دارند یا می خواهند با سیاست تخم مرغ شانسی و باری به هر جهت پیش ببرند. مدیریت مرکز وکلا به عنوان افق عدالت کشور به هیچ وجه جایگاه کوچکی نیست که با این عملکرد اینگونه تحقیر شود.
      آنچه که رخ داده یک آبرو ریزی برای قوه قضائیه و یک ظلم بزرگ در حق کسی است که برای این آزمون زحمت کشیده و می خواهد برنامه آینده خود را بداند. مرکزی که چندین نوبت وعده اعلام نتیجه می دهد ولی حالا می گوید وقت بیشتری می خواهم یعنی نه قانون را فهمیده، نه آزمون را با برنامه برگزار کرده نه در قبال وعده خود احساس مسئولیت کرده. با این وضعیت به چه حقی باید به خود اجازه دهند که یک لحظه به این مسئولیت ادامه دهند؟
      کدام یک از موارد بالا باعث شده در ذهن حضرتعالی وهن “جاهل بودن داوطلبان”، “عجول بودن” و “خدمتکار بودن این آقایان” تداعی شده و به خود اجازه می دهید با ادبیات توهین و تحقیر خطاب به هفتاد هزار داوطلب اینگونه بنویسید؟

  8. چه خجالتی ؟ طلبکار هم شدید
    مجلس قانونی گداشته اگر طبق اون عمل کنند تعداد قبول شدگان کمتر از دوره های قبل میشود.
    ازمونی گرفتند که سازمان سنجش همکاری نکرد و مجبور شدن با دانشگاه ازاد هماهنگ کنند.
    فرمول مجلس مشکل دار هست همه گفتند روش اون ناقصه
    حالا برای اولین بار داره اجرایی میشه

    بعلاوه اینکه اینها که این ازمون فوق العاده گرفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا