تعیین ظرفیت ۲۰ نفری برای کانون چهارمحال و بختیاری در آزمون وکالت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- ظرفیت کانون وکلای دادگستری چهارمحال و بختیاری با افزایش ۶ نفری نسبت به سال گذشته ۲۰ نفر تعیین شد که از این میان، ۶ نفر به سهمیه ایثارگر و بقیه به سهمیه آزاد تعلق دارد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری استان کمیسیون تبصره ذیل ماده ۱ قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت دادگستری مصوب ۱۳۷۶ در مورخه ۱۳۹۹/۵/۸ با حضور بهرامی رئیس کل دادگستری استان، بلانیان رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب مرکز استان و تقی مبینی رئیس کانون وکلای دادگستری استان تشکیل شد و با توجه به حجم پرونده های ورودی و موجود در محاکم استان و نیاز حوزه های قضایی و تعداد متقاضیان، ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی وکالت سال ۱۳۹۹ تعداد ۲۰ نفرتعیین شد که از این تعداد ۳۰ درصد آن مربوط به ایثارگران می‌باشد.

گفتنی‌ست ظرفیت این کانون در آزمون سال گذشته ۱۴ نفر بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام
    کانون های وکلا باید هوشمند می بودند و همچنان باشند.هرچه ظرفیتشان بیشتر باشد برای خنثا شدن طرحی که برایشان ریخته شده کارسازتر است.کاهش ظرفیت اشتباه محض بوده و هست.ظرفیت بیشتر یعنی عضو بیشتر.حق رای بیشتر در فرداها و مدافع بیشتر.افسوس که جز کانون مرکز و یکی دوتا کانون دیگر این منطق مورد عمل قرار نگرفت.اصلا تحلیل ندارند این دوستان تصمیم گیر کانون ها. برخی کانون ها هنوز ظرفیت اعلام نکرده اند!! در حالی که اگر سال گذشته ۲۰ نفر بود هوشمندی ایجاب می کند که باید امسال ۱۰ برابرش می کردند و می گفتند ۲۰۰ نفر.این نکته ای بود که بعدها برایشان موثر واقع می شد.قطره چکانی ظرفیت تعیین و اعلام می کنند رقیب در کمین نشسته به ظاهر هم که شده می دهد به دم و ظرفیت اعلام می کند تا افکار عمومی وکلای جوان را داشته باشد تا زمانی مناسب که لازم است این کفه به نفعش بشود.فرداست و انتخابات ها و …. چه کسی برنده است؟ رقیب. اینکه من ظرفیت کم بگیرم و طرف مقابل چندبرابر من یارگیری کند؟ این منطق هوشمندانه است؟!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا