تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- مهلت شرکت در فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی سال ۱۴۰۲ تا ۱۲ آبان تمدید شد.

به گزارش اختبار به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر اصغر کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: متقاضیان واجد شرایط می توانند در مهلت مقرر با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.uast.ac.ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

کشت کار اظهار داشت: فرآیند بکارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تایید واحدهای استانی، جهت تامین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود باتوجه به دوره های در حال اجرا و هم چنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تامین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی تصریح کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان ۲۸ سال و حداکثر سن ۶۵ سال است و جذب مدرس بصورت بومی در واحدهای استانی صورت می گیرد. ملاک ثبت نام قطعی متقاضیان در این فراخوان ، تکمیل فرم های سامانه، پرداخت وجه و اخذ کد رهگیری است.

کشت کار گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای پذیرش مدرسان ۳ هزار و ۸۰۹ نفر است که نیازسنجی آن در یک بازه زمانی مشخص باتوجه به نیازهای زمانی و مکانی مطابق با آمایش آموزش های عالی علمی کاربردی از طریق واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی انجام و جمع بندی شده است.

قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی اظهار داشت: دانشگاه تلاش می کند نتایج فراخوان را قبل از شروع ترم آتی تحصیلی، اعلام کند تا بتوانیم از خدمات مدرسان جدید در بهبود ارائه آموزش های اشتغال محور بهره مند شویم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا