تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاح دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۲ (شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری)

اطلاعیه در خصوص تمدید مهلت ثبت‌نام و اصلاحات دفترچه‌ راهنمای ثبت‌نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲ شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱، با توجه به اعلام شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، به اطلاع متقاضیان این آزمون می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۲/۰۸/۰۷) برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا روز یکشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی  این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.
ضمناً باتوجه به اصلاحات ذیل مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان فراهم شود. بر این اساس، آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

اصلاحیه مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:
ـ اصلاحیه مربوط به شرایط احراز تحصیلی:
-رشته تحصیلی مهندسی کشاورزی گرایش علوم دامی (کد ۱۳۴۲)، به رشته کارشناسی دامپروری و دامپزشکی (کد ۴۰) اضافه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان نمونه سوالات قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری

معرفی کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری

کتاب قوانین و مقررات کارشناسی رسمی دادگستری هوشیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا