تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی بانک قرض الحسنه مهر ایران ۱۴۰۲/ اصلاح مواد عمومی و تخصصی

پایگاه خبری اختبار- همز‌مان با تمدید مهلت ثبت‌نام، مواد عمومی و تخصصی آزمون بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال ۱۴۰۲ اصلاح شد.

به گزارش اختبار، مهلت ثبت‌نام داوطلبان آزمون استخدام بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال ۱۴۰۲ که قبلا تا ۲۳ بهمن تعیین شده بود، تا ۲۷ بهمن تمدید شد.

همچنین مواد عمومی و تخصصی دفترچه راهنما از سوی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اصلاح شد.

داوطلبان محترم واجد شرایط می توانند بمنظور ثبت نام اینترنتی و شرکت در آزمون ارزیابی علمی، به سایت این بانک به نشانی www.qmb.ir مراجعه نمایند.

برای دانلود دفترچه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کلیک کنید

فرآیند بکارگیری در بانک قرض الحسنه مهر ایران، شامل؛ آزمون کتبی، آزمون روانشناختی، مصاحبه تخصصی و روانشناختی، گزینش و معاینات پزشکی، استعلام صحت مدارک ارایه شده و دوره آموزشی بدو خدمت مطابق دستورالعمل ها و ضوابط داخلی بانک است.

آزمون کتبی بصورت چهارگزینه ای بوده و با احتساب نمره منفی (یک سوم) ارزیابی می گردد (نمره منفی شامل پاسخ های نادرست و همچنین انتخاب بیش از یک پاسخ به یک سوال می باشد)

حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی معادل ۵۰ درصد نمره کل خواهد بود و داوطلبان بر اساس نمره کتبی آزمون رتبه بندی و حداکثر تا ۳ برابر ظرفیت جذب نیرو هر استان به مراحل مصاحبه تخصصی و روانشناختی دعوت خواهند شد.

 آزمون فوق رأس ساعت ۹:۰۰ صبح پنجشنبه مورخ ۱۰ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار می شود و کارت ورود به جلسه آزمون طبق زمانبندی که اعلام خواهد شد در سایت ثبت نام در دسترس خواهد بود و داوطلبان می بایست نسبت به دریافت و چاپ کارت مربوطه اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

منابع آزمون استخدامی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران سال ۱۴۰۲ برای رشته تحصیلی حقوق

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا