توضیحات رئیس پلیس راهور فراجا درباره افزایش پنج برابری جرائم رانندگی

پایگاه خبری اختبار- رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به مصوبه اخیر هیئت دولت برای افزایش مبلغ جرائم رانندگی، نرخ جریمه ها به طور متوسط پنج برابر شده است.

به گزارش اختبار، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه هدف از افزایش نرخ جریمه‌ها بحث بازدارندگی است گفت: جریمه سرعت غیرمجاز بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان تغییر کرده است.

وی افزود: جرائم رانندگی متخلفانی که اقدام به تخلف کرده و از رعایت قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی امتناع می‌کنند، ۳ تا ۴ درصد افزایش خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

وی تاکید کرد: بیشترین میزان افزایش جریمه مربوط به رانندگی در حالت مستی است که با مصوبه اخیر دولت با افزایش ۷ برابری روبرو شده است و حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

طبق اعلام سردار تیمور حسینی احتمالا از دو هفته آینده جریمه‌های جدید اعمال خواهند شد. وی در خصوص این موضوع گفت: باید این مصوبه ابلاغ شود و یک مرحله در روزنامه رسمی در واقع منتشر و چاپ بشود ، بعد از آن ما می توانیم آن را اجرا کنیم، که احتمالا تا پانزده روز آینده ، به نظر شاید حدودا تا بیست یا بیست و پنج فروردین این نرخ های جدید و این اعداد و ارقام جدید قابل اجرا باشد.

 

منبع: صدا و سیما

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. لایحه حذف پیمان کاران بخش کارهای مستمر چندین سال بین مجلس و شورای نگهبان در حال رفت و آمد است هنوز تصویب نشد چطور قانون ۶تا۷برابری جرایم رانندگی تصویب و به اجرا درآمد نیاز به تصویب شورای نگهبان وغیره ندارد واقعا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا