ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سال ۱۴۰۰ لغو شد

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش اعلام کرد: ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ لغو شده است.

به گزارش اختبار طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت سازمان سنجش ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) که قرار بود از امروز (۱۰ اسفند ۱۴۰۰) آغاز شود، لغو و به زمان نامشخصی موکول شد.

بر این اساس تاریخ جدید ثبت‌نام پس از بررسی نحوه پذیرش برای رشته‌های دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

 اطلاعیه سازمان سنجش در ادامه آمده است:

اطلاعیه تغییر زمان ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم)

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۸، به اطلاع متقاضیان ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۰ (نوبت بیست و دوم) می‌رساند با توجه به نامه شماره ۲/۳۲۶۵۵۳ مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۷ معاون محترم آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر پذیرش دوره های فراگیر برای سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، ثبت‌نام برای این دوره ها در دانشگاه پیام نور روز سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۰ انجام نخواهد شد.

بدیهی است تاریخ جدید ثبت‌نام برای دانشگاه پیام نور و سایر مراکز آموزش عالی پس از بررسی نحوه پذیرش برای رشته‌های این مراکز، از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا