جزییات دریافت و رفع نقص کارت شرکت در مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- کارت شرکت در مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۹۹ روز سه شنبه ۲۸ بهمن منتشر می‌شود و آزمون روز جمعه ۱ اسفند در شهر تهران برگزار خواهد شد. این آزمون قرار بود روز ۲۱ آذر برگزار شود اما در پی شیوع گسترده بیماری کرونا به اسفندماه موکول شد.

اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضائیه درباره جزییات انتشار و رفع نقص کارت شرکت در مرحله تشریحی آزمون قضاوت ۹۹

ضمن آرزوی موفقیت برای متقاضیان شرکت در آزمون تشریحی (مرحله دوم)  آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا در سال ۱۳۹۹ ، نظر شما را به موارد ذیل در رابطه با پرینت کارت و برگزاری آزمون جلب می نماید:

الف‌ – نحوه‌ و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون 

کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۱/۲۸ بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. متقاضیان‌ شرکت‌ در آزمون‌، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری و …) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و براساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. ضمناً لازم است مندرجات برگ راهنمای شرکت در آزمون به دقت مطالعه گردد.

ب‌ – درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، متقاضیان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:

با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه متقاضیان مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۳۰ از ساعت ۸:۳۰ الی۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی۱۷:۰۰ با شماره تلفن  ۳۶۱۸۲۱۶۰ – ۰۲۶ (واحد رفع نقص کارت در سازمان سنجش آموزش کشور) تماس حاصل فرمایند.

ضمناً آزمون مذکور صبح روز جمعه مورخ ۱/۱۲/۹۹ منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود. 

 بیشتر بخوانید:

مواد امتحانی آزمون تشریحی قضاوت ۱۳۹۹

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. از این عکسی که در خبر گذاشتید تعجب کردم توصیه می کنم طوری رفتار نکنید که با شما برخورد شود

      1. اقای قادری

        واقعا حیف شده انسانهایی در حد و لیاقت و شایستگی و برازندگی شما پشت کانون و یا ازمون قضاوت معتل و واقعا حیف که میشد از این ذهن دقیق ، حساس ، نکته سنج ، ذهنی که به شایستگی حدود و اختیارات خود را میداند و هیچگاه علاقه ندارد مورد حجمه و ناسزا قرارگیرد ، استفاده های زیادی کرد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا