جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴

جزییات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ کانون وکلای مرکز

پایگاه خبری اختبار- کانون وکلای دادگستری مرکز، با انتشار اطلاعیه ای، زمان مراجعه حضوری پذیرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون وکالت ۹۴ این کانون و مدارک لازم برای ثبت‌نام ایشان را اعلام کرد.

بر اساس این اطلاعیه؛

۱. پذیرفته‌شدگان در زمان مراجعه حضوری و برای احراز هویت و کنترل مدارک، می بایست اصل شناسنامه و کارت ملی و اصل مدارک ثبت نام را (که قبلاً کپی برابر با اصل آنها به کانون ارسال شده است) همراه داشته باشند. در غیر اینصورت، از ثبت‌نام آن ها خودداری خواهد شد.

۲. چنانچه متقاضی پاسخ استعلامات را نزد خود نگه داشته است، در زمان مراجعه حضوری آن را به کانون ارائه نماید.

۳. چنانچه پذیرفته‌شدگان شرایط مندرج در آگهی آزمون ورودی کارآموزی وکالت را نداشته باشند قبولی آنان کأن لم یکن تلقی خواهد شد.

۴. پذیرفته‌شدگان می بایست روز یکشنبه ۵ دی ماه ۹۵ رأس ساعت ۱۴ در سالن جلالی نائینی کانون وکلای دادگستری مرکز به نشانی: تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان زاگرس، پلاک ۳، طبقه همکف حضور به هم رسانند.

۵. حضور شخص قبول شده در روز و ساعت تعیین شده برای مراجعه حضوری و ارائه اصل مدارک ثبت نام، الزامی است. در صورت عدم حضور به موقع یا عدم ارائه اصول مدارک، قبولی کأن لم یکن تلقی خواهد شد.

۶. فرم معرفی وکیل سرپرست پس از اعلام نتیجه نهایی انتخاب شهر از طریق سایت در دسترس قرارخواهد گرفت. همچنین نحوه تکمیل و زمان تحویل فرم مزبور و سایر اقدامات شخص پذیرفته‌شده برای صدور پروانه کارآموزی، از همان طریق اطلاع رسانی خواهد شد. لذا از مراجعات حضوری و تماس تلفنی در این خصوص خودداری نمایید.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام. آیا کارآموز مهمان هم قبول میکنن؟ مثلا از جنوب میخام بیام مازندران؟ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا