جزییات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- زمان و محل مصاحبه داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۲، متقاضیان پذیرش دکتری استعداد درخشان و داوطلبان مرحله تکمیل ظرفیت واحدهای بین‌الملل دانشگاه آزاد ۱۴۰۱ اعلام شد.

به گزارش اختبار، اطلاعیه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان دعوت شده به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۴۰۲ و دوره بدون آزمون این مقطع ویژه استعدادهای درخشان که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام نموده‌اند و همچنین متقاضیان مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی سال ۱۴۰۱ واحدهای ارس، کیش و امارات می‌رساند از امروز دوشنبه ۱۲ تیرماه با مراجعه به پایگاه اینترنتی https://ssp.iau.ir نسبت به دریافت اطلاعات فوق اقدام نمایند.

نحوه دریافت اطلاعات مرحله مصاحبه

داوطلبان شرکت کننده در آزمون دکتری تخصصی لازم است با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی نسبت به دریافت اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود اقدام نمایند. همچنین داوطلبان دوره بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان و مرحله تکمیل ظرفیت آزمون اختصاصی دکتری تخصصی واحدهای ارس، کیش و امارات می‌توانند یا وارد نمودن کد ملی، شماره شناسنامه و سال تولد خود اطلاعات تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را دریافت نمایند.

داوطلبانی که در بیش از یک رشته به منظور مصاحبه ثبت نام نموده‌اند اطلاعات مربوط به تاریخ، زمان و محل مصاحبه خود را در پایگاه اینترنتی مذکور به طور همزمان مشاهده خواهند کرد.

توصیه‌های مهم

۱- حضور در تاریخ و زمان اعلام شده در محل مصاحبه الزامی وعدم حضور در زمان مقرر به منزله انصراف می‌باشد.

۲- در زمان حضور در جلسه مصاحبه لازم است اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار را همراه داشته باشند.

۳- همراه داشتن فرم تکمیل شده سوابق تحصیلی، علمی، آموزشی و پژوهشی به انضمام کلیه مستندات پژوهشی و آموزشی مربوطه درزمان حضور در جلسه مصاحبه الزامی می‌باشد. فرم مذکور لازم است در جلسه مصاحبه تحویل گروه تخصصی مربوطه شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام.ما برای استعداد درخشان ثبت نام کردیم پول هم واریز کردیم ولی متاسفانه برای استعداد درخشان اسمی از ما نیست.بهر شکل در صورت امکان لطفا این امکان رو فراهم کنید مجددا بتونیم ثبت نام کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا