حبیب‌زاده: انتخاب شهر قبول‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ تا پایان سال انجام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت که انتخاب شهر قبول‌شدگان آزمون وکالت ۱۴۰۲ تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

به گزارش اختبار آزمون وکالت ۱۴۰۲ کانون‌های وکلای دادگستری در ۱۳ مردادماه برگزار و نتایج آن در ۲۷ شهریورماه اعلام شد.

فرایند ثبت‌نام و تشکیل پرونده قبول‌شدگان آزمون مدتی پس از اعلام نتایج آغاز شده است. هرچند این فرایند نسبت به دوره‌هی قبل با کندی همراه بود.

مهم‌ترین علت این کندی، افزایش شدید تعداد قبول‌شدگان با توجه به قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب‌وکار و زمان‌بر شدن وصول پاسخ استعلامات عنوان می‌شود.

در همین حال پذیرفته‌شدگان برخی کانون‌ها از جمله کانون وکلای دادگستری مرکز همچنان در انتظار مرحله انتخاب شهر محل اشتغال خود هستند.

در همین راستا بهنام حبیب‌زاده مومن، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در گفت‌وگویی با خبرنگار اختبار درباره زمان آغاز این مرحله گفت: موضوع انتخاب شهر کارآموزان جدید در کارگروه مربوطه در حال بررسی است.

حبیب‌زاده همچنین گفت: در بدبینانه‌ترین حالت، انتخاب شهر در اسفندماه انجام می‌شود اما تلاش ما بر این است که زودتر از این تاریخ صورت بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. با توجه به این که آزمون وکالت سال جاری که در مرداد برگزار شد معوقه ۱۴۰۱ بود لطفاً اعلام بفرمایید کانون وکلا در راستای اجرای تکلیف قانونی اش در برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ چه زمانی اقدام می کند؟ بهمن یا اسفند؟

  2. لطفا امتحانات کانون وکلا و مرکز وکلا در یک روز مشخص انجام شود تا اینهمه هزینه ثبت نام بر دوش خانواده ها اعمال نگردد……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا