حداقل نمره آزمون زبان دکتری دانشگاه آزاد

دستورالعمل ارزیابی جامع و حداقل نمره آزمون زبان دکتری دانشگاه آزاد

ابلاغ شده در خرداد ۱۳۹۸

نمره ارزیابی جامع کلیه دانشجویان دوره دکتری تخصصی که در ارزیابی شرکت و نمره قبولی کسب کرده اند، دارای اعتبار بوده و در کارنامه ثبت شود. این دسته از دانشجویان می‌ توانند نسبت به اخذ و ثبت رساله اقدام کنند . دانشجویانی که نمره قبولی آزمون جامع آنان در کارنامه ثبت شده و ۸۰ درصد نمره قبولی زبان را کسب کرده اند ، می توانند تا قبل از دفاع از رساله نمره قبولی زبان را برابر ضوابط دانشگاه ارائه کنند.

دانشجویانی که نمره قبولی آزمون جامع آنان در کارنامه ثبت شده و ۸۰ درصد نمره قبولی زبان را کسب یا ارائه کرده اند، باید همزمان با اخذ و ثبت رساله در دوره های زبان مورد تائید دانشگاه ثبت نام و شرکت کنند. ثبت نام و اخذ رساله در نیمسال بعد مشروط به کسب نمره قبولی ( یا قبول مشروط ) زبان از جدول ابلاغی ذیل بند سوم است ، در غیر این صورت نیمسال مربوطه مرخصی با احتساب در سنوات و با اخذ ۲۵ درصد شهریه ثابت است.

بر اساس این بخشنامه آن دسته از دانشجویان ورودی ۹۷ و ما قبل که آزمون جامع را اخذ کرده و یا خواهند کرد، ولی نمره زبان مورد تأیید دانشگاه را ارائه نکرده اند ، می توانند در آزمون جامع شرکت کنند، در صورت قبولی در آزمون جامع باید همزمان با اخذ و ثبت رساله در دوره های زبان مورد تائید دانشگاه ثبت نام و شرکت کنند.

دانشجویان ورودی ۹۸ به بعد باید در نیمسال اول سال شروع به تحصیل (سال ورود) نسبت به ارائه گواهی زبان مورد تأیید دانشگاه و یا کسب نمره لازم براساس جدول زیر اقدام کنند، در غیر این صورت باید در آزمون تعیین سطح زبان شرکت و متناسب با سطح در دوره های زبان دانشگاه ثبت نام و شرکت کنند. شرکت این دسته از دانشجویان در آزمون جامع منوط به ارائه مدرک زبان مورد تائید دانشگاه است.

با توجه به ابلاغ آیین نامه تسهیلات آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و بخشنامه دانشگاه در خصوص نمره آزمون زبان مورد قبول برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ، بدین وسیله جدول عناوین آزمون های مورد تائید دانشگاه به شرح ذیل جهت اجرا اعلام می شود.

آزمون ept مختص دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد می باشد و این دسته از داوطلبان می توانند متناسب با وضعیت خود جهت ثبت نام آزمون ept از طریق سایت english.iau.ac.ir/ept اقدام ;kkn.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. باسلام لطفا بفرمایید حداقل نمره فابل قول برای رزمندگان در مهارتهای عربی چند است متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا