خداحافظی «تویسرکانی» با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

ذبیح الله خدائیان جایگزین احمد تویسرکانی می‌شود

پایگاه خبری اختبار- خبرگزاری فارس مدعی شد که با حکم رئیس قوه قضاییه ذبیح الله خدائیان معاون حقوقی قوه قضاییه با معاونت حقوقی خداحافظی کرده و به سازمان ثبت اسناد و املاک رفته و جایگزین احمد تویسرکانی می‌شود.

بنابر گزارش فارس، قرار است حجت الاسلام محمد مصدق معاون اول دادستان کل کشور هم جایگزین ذبیح‌الله خدائیان معاون حقوقی قوه قضاییه شود.

فردا مراسم تکریم و معارفه معاون حقوقی قوه قضاییه با حضور غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول دستگاه قضایی کشور در ساختمان شماره ۲ قوه قضاییه برگزار می‌شود.

 

نمایش بیشتر

‫۱۵ دیدگاه ها

  1. دوست گرامی آقای سعیدی، بهترین قاضی وجدان بیدار جامعه هستش که در مورد ایشون قضاوت میکنه و نه من و شما! من وکیل دادگستری هستم و متقاضی آزمون سردفتری نبودم و نخواهم بود، اما این آزمون غیراستانداردترین آزمونی بود که شاهدش بودم در میان تمام آزمون های حقوقی. دوست عزیز یک نفر یا چند نفر اشتباه می کنند در مورد ایشون! خدایی چند نفر از اظهارات ایشون در مورد نحوه برگزاری آزمون سردفتری دفاع کردند!؟ و چند نفر اظهارات ایشون رو مردود و غیرقابل قبول دونستند!؟ جامعه آماری کدوم بیشتره!؟ پس یه نفره و تنها به قاضی نرید و از کسی که اظهاراتش با قضاوت وجدان بیدار جامعه مطابقت ندارد دفاع نکنید! و رو زخم مردم هم لطفاً نمک نپاشید!

    1. سلام
      با تماسی که اینجانب مدتی پیش گرفتم یکی از کارکنان محترم ثبت اسناد و املاک کشور گفتند که مقدمات زمانبندی مصاحبه در حال آماده شدن است و این احتمال غیر رسمی را هم دادند که ظرف دوماه آتی با قبول شدگان از طریق تلفن و نامه تماس حاصل شود و دعوت به عمل آید.البته ایشان سخنشان با تاکید بر احتمال زیاد همراه بود و قطعیتی از کلامشان برداشت نمی شد. حالا دوستان فردا ننویسند که ایتجانب فامیل آقای تویسرکانی هستم و شایسته محاکمه فوری و اعدام و …. به خدا من هم مثل شما از شهرستان در آزمون شرکت کردم و خدا می داند که نه کسی سفارشی کرده بود و نه اساسا کسی را می شناختم. باور هم ندارم که آزمون اینطور بود که برخی می گفتند چون شرایط خودم را که نمی توانم انکار کنم. به شکل حرفه ای مدتی را صرف دروس با ضرایب بالا کردم و البته هوش و اطلاعات عمومی و احکام را نزدیک ۱۰۰ درصد پاسخ دادم چون به نظرم تراز آور بود.پس از خروج از آزمون هم بالای ۹۰ درصد می دانستم قبول می شوم و نهایتا هم قبول شدم.اگر هم نمی شدم بی انصافی نمی کردم که زمین و زمان را به ناسزا بکشم و متهم کنم که چرا نشدم؟ بالاخره تعداد محدود بود و شرکت کننده بسیار.اگر همه قبول می شدند که به آزمون نیازی نبود.بد نیست کمی در ابراز نظر احتیاط کنیم.

  2. سلام کاش زودتر تویسرکانی را برکنار می کردند با این ازمون های بدون نظارتی که برگزار کرد مخصوصا ازمون سردفتری که بیشترین تخلف صورت گرفت ولی این اقا ازش دفاع کرد وحق یلی ها توی این ازمون ضایع شد امیدواریم که اقای رییسی ازمون سردفتری را به خاطر تقلب زیاد حذف کنه

    1. چرا به همین سادگی و بدون دلیل به خودمان حق می دهیم در مورد افراد به تندی قضاوت کنیم؟ آن هم در سایتی که متعلق به اهالی حقوق است! واقعا در این جامعه چه اتفاقی افتاده که ما مردم بویژه حقوق خوانده ها اینگونه شده ایم؟ اندکی تامل کنیم. لااقل سرسوزنی احتمال بدهیم که شاید داریم اشتباه می کنیم. در یک فضای عمومی یک کسی را که سالها در جایگاهی بوده و نیست که از خودش دفاع کند اینطور بی حرمت کردن نشان کدام مرام و ادب است؟ براستی اگر در مورد خودمان چنین قضاوتی کنند دلمان خوش می شود؟ به قول اعراب این تذهبون!

      1. عرض ادب
        بله شما درست میفرمایید ولی ایا برگزاری همچین ازمون غیراستاندارد چه زمان برگزاری چه اعلام نتایج چه پذیرش که قرار بود ۳برابر ظرفیت اعلامی دعوت به مصاحبه کنن که دعوت نکردن و سکوت دربرابر این همه اعتراضات و بعضا مستنداتی که دوستان داشتن نشانه عدالت و مرام بود؟ایشان میتوانستن با ارائه مستندات بر درستی این ازمون صحه بزارن که این کار رانکردن ومسبب این شدن تا دوستانی که بدون هیچ رابطه ای پذیرفته شدن الان مورد بی مهری دواطلبان قبول نشده ومعترض قراربگیرن که بله این ها همه رابطه ای قبول شدن و به این هم فکرکنید شاید حرف دوستان درست باشد و حق کسی ضایع شده باشد ورییس وقت ثبت واسناد کشوروقت زیاد برای پاسخگویی به دوستان داشتن که پاسخگو نبودن اگرهم اینجا حضور داشتن شک نداشته باشید هیچ جوابی نداشتن که بدن

        1. سرکار خانم محترم
          ضمن احترام به نظر جنابعالی اولا این شبهه تعداد سه برابر از مواردی است که رسما اعلام نشده در آگهی هم نیست.یکی از معاونین احتمال اعلام دو برابر را در مصاحبه ای گفته بود.پس الزامی وجود نداشت. رویه گذشته هم فرمایش شما را تایید نمی کند. دویم اینکه آزمون استاندارد بود و مطابق رویه گذشته با اندکی تغییر در سئوالات.سیم اینکه یاد گرفته ایم در این کشور به همه چیز اعتراض داریم.دقت کرده اید. کدام آزمون هست که برگزار شود عده ای جلوی مجلس جمع نشوند. خب بناست هرکس حرفی زد بالاترین مقام بیاید و بگو مگ کند؟! شده جریان سیل اخیر؟ جو راه انداخته بودند که مسئولین کجا هستید؟ چرا سیل آمده؟ گویی انتظار داشتند که مثلا آقای رییس جمهور چکمه بپوشد و در جمع آوری آب مشارکت کند! هر مقامی می رفت بازدیدی کند عده ای هو و جنجال راه می انداختند! کجای دنیا چنین فضایی را ترسیم می کنند؟ آزمونها هم همین است. برای آزمونهای سازمان سنجش هم بارها اعتراض شده! خب چه کنند بیچاره ها؟ اینطور باشد هیچ آزمونی سر نمی گیرد.بالاخره عده ای قبول نشده می گویند فلان و بهمان.طرف در فوتبال بد بازی کرده می گوید داور را خریدند!! بیاییم کمی شهروندانه رفتار کنیم.

    1. اقایون وخانم ها
      بحال ماداوطلب فرقی نمیکند که سکان سازمان ثبت املاک چه کسی باشد
      وازمون سردفتری بصورت منظم یانامنظم برگزارشود

      چون ماخصوصا من دیگه عادت کردم به مردود شدن
      شاعر میگه
      دست چپم بجاست گرنیست دست راست
      اماهزارحیف که یک دست بی صداست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا