دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز افتتاح شد

پایگاه خبری اختبار- دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز صبح امروز با حضور وزیر دادگستری افتتاح شد.دانشکده حقوق دانشگاه شهید چمران اهواز صبح امروز شنبه اول خرداد ۱۴۰۰ با حضور سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری افتتاح شد.

سیدعلیرضا آوایی در حاشیه افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشحالم از اینکه موفق شدم در جلسه‌ای که برگزار شد و افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی شرکت کنم. ارزش این افتتاح در اصل در راستای ارتقای سطح حقوقی استان و استفاده بیشتر از ظرفیت اساتید حقوق با توجه به مجموعه استعدادهای موجود خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: فکر می‌کنم که این قدم بزرگ و مبارکی در جهت اعتلای علم حقوق و قانون‌مندتر شدن روند مسائل کشور خواهد بود.

وزیر دادگستری تاکید کرد: هرچه دانشکده‌های حقوق قوی‌تر و فعال‌تر و دانش‌آموختگان این رشته بیشتر باشند، حتما برای به صحیح جریان افتادن امور و قانونی‌تر شدن کارهای کشور به ما کمک خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. تشکر از وزیر دادگستری که حداقل یک افتتاح داشتن امیدوارم وزیر دادگستری جدیدی که بعد از انتخابات می آید در معاونین خود تغییرات اساسی انجام بدهند و خون تازه را در این وزارت خانه محترم به جریان بیاورند

  2. به امید روزی که دانشکده مدیریت دولتی در آن راه اندازی و
    در مقطع دکتری نیز پذیرش داشته باشد

  3. چه مسخره ، محض اطلاع دوستان باید عرض کنم که این ساختمان در واقع قسمت ادرای و آموزش و دانشکده اقتصاد و علوم اجتماعی بود حالا اومدن کردنش دانشکده حقوق !!! این درحالیه که دانشکده حقوقی که براش کلی هزینه شد و قرار بود سال نود افتتاح بشه ساختماتی نیمه کاره موند و بودجش معلوم نشد چی شد ! ساختمان دانشکده حقوقی که قرار بود افتتاح بشه و پروژش نیمه کار موند جفت دانشکده تربیت بدنی بود که الان هیکلی نیمه متروکه مونده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا