درس دو واحدی «مکتب شهید سلیمانی» در دانشگاه‌ها ارائه می‌شود

پایگاه خبری اختبار- دو واحد درس عمومی اختیاری مکتب شهید سلیمانی مصوب و به روسای دانشگاه ها ابلاغ شد.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، شصت و یکمین اجلاس معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی کشور که در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است، گفت: حضور بنده در این مراسم به خاطر توضیح و گزارش راجع به دو واحد درس عمومی اختیاری مکتب شهید سلیمانی است که در شورای عالی برنامه ریزی وزارت علوم ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به تصویب رسیده و به تمام رؤسای دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی سراسر کشور ابلاغ شده است.

وی خطاب به معاونان آموزشی عنوان کرد: اگر می‌توانید از مهرماه ۱۴۰۲ این درس را راه اندازی کنید.

سردار صفوی گفت: باید روی بحث جبهه مقاومت بیشتر تلاش کنید. دانشجویان سوال‌هایی در این زمینه می‌پرسند که چرا به سوریه و یمن کمک می‌کنیم؟ اگر استاد، استاد مسلطی باشد می‌تواند به خوبی پاسخ دهد.

وی درباره منابع این درس بیان کرد: بیش از ۱۰ کتاب در این زمینه چاپ شده است، منابع و سرفصل‌های لازم این درس مشخص شده است، منابع کتاب ما آماده است و یک سری کتاب در این زمینه داده می‌شود.

این سرفصل‌ها مقدماتی است. شما می‌توانید نظر دهید ولی برای شروع با همین سرفصل‌ها شروع کنید. سال آینده می‌توانیم آن را اصلاح کنیم و اگر هم خواستید راه اندازی کنید از اساتیدی استفاده کنید که بتوانند این سرفصل‌ها را ارائه کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا