زمان آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ جذب اختصاصی قضاوت یک بار دیگر تغییر کرد

آغاز مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون جذب اختصاصی قضاوت ۹۶ از ۱۷ بهمن‌ماه

پایگاه خبری اختبار- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه از تعیین تاریخ جدید برای آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ داوطلبان جذب اختصاصی آزمون قضاوت سال ۹۶ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اختبار، تاریخ برگزاری این آزمون پیش‌تر یک‌بار روز ۷ اردیبهشت ۹۷ تعیین شده بود که با آزمون کارشناسی‌ارشد هم‌زمان بود؛ سپس در اطلاعیه دیگری تاریخ آزمون روز ۲۱ اردیبهشت ۹۷ تعیین شد که با آزمون وکالت داوطلبان کانون کرمانشاه تداخل داشت.

بالاخره امروز و برای سومین بار، تاریخ آزمون روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه تعیین و اعلام شد.

همچنین مهلت ویرایش اطلاعات داوطلبان که پیش‌تر از ۱۴ تا ۲۰ بهمن تعیین شده بود، از فردا (سه‌شنبه ۱۷ بهمن‌ماه) آغاز می‌شود و به مدت ده روز ادامه خواهد داشت.

آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ مخصوص داوطلبان دانشگاهی است که فقط از شرایط ایثارگری برخوردارند و لذا داوطلبانی که علاوه بر شرایط ایثارگری، شرایط تحصیلی دانشگاهی را نیز دارا هستند،  به مصاحبه علمی دانشگاهی دعوت خواهند شد.

برای داوطلبان ایثارگر (دانشگاهی) در صورتی کارت ورود به جلسه آزمون کتبی کوتاه‌پاسخ صادر خواهد شد که در فرم تأیید ثبت‌نام ایشان، در قسمت شرایط شمول مقررات جذب اختصاصی عبارت «۱۶- فقط ایثارگری» درج شده باشد. در صورت مشاهده مغایرت، اقدام به ویرایش در مهلت مقرر ضروری است.

استعلام در خصوص وضعیت ایثارگری داوطلبان پس از اتمام مهلت ویرایش صورت می‌پذیرد و نتیجه آن به محض وصول، به اطلاع ذی‌نفعان می رسد تا در صورت مشاهده هرگونه مغایرت، اقدام لازم را معمول نمایند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. واقعا دیگه شورشو در آوردن ازمون کوناه پاسخ دیگه چیه؟مگه چه تفاوتی بین حوزوی و غیر حوزوی وجود داره؟

  2. باور کنید با این تغییر تاریخ ها معلومه هیچ نظمی نداره… مثل ازمون جذب عمومی و نتایج جالبش…. اغتراض همه جانبه به برگزاری ازمون ناعادلانه برای دانشگاهیان ایثارگر اونم در جذب اختصاصی…. در حالی که حوزویان ایثارگر مستقیم رفتن مصاحبه…. اعتراض کنید….

  3. باسلام آره بخدا دیگه وقتی ایثارگران رو جز جذب اختصاصی ذکر میکنید یعنی اینکه باید بدون آزمون راهی مصاحبه علمی بشوند نه اینکه دوباره آزمون بدهند

  4. سلام خدمت دوستان لطفا با منابع انسانی قوه قضاییه تماس بگیرید ومراتب اعتراض به برگزاری آزمون کوتاه پاسخ در تهران رو اعلام کنید تا اینکه یا ازمون رو لغو کنن یا حداقل در مراکز استان برگزار بشه .من اگر میدونستم تو ازمون تستی شرکت میکردم .

  5. والا من اگه میدونستم آزمون داره شرکت نمیکردم. اگر میخواستیم آزمون بدیم که همون جذب عمومی شرکت میکردیم که هم ظرفیتش بیشتر بود و هم در شهر خودمون برگزار میشد ونیازی نبود که این همه راه بیام تا تهران؛خیلی از کسایی هم که ثبتنام کردن تصورشان این بود که فقط مصاحبه ازشون گرفته میشه و آزمونی در کار نیست….
    خدا خیرتون بده چرا از اول نگفتید آزمون میگیرید که حداقل ثبتنام نمیکردیم؟؟؟؟

  6. مگه ایثارگران دانشگاهی که مدارکشون معتبره چندنفر هستن… ما هم باید مستقیم دعوت به مصاحبه بشین… ازمون دیگه چیه… مثلا جذب اختصاصیه… اعتراض کنید تنها راه همینه… توکل بر خدا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا