زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۹ دانشگاه آزاد

پایگاه خبری اختبار- رئیس مرکز سنجش دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه امروز روز آخر برگزاری مصاحبه دکتری است، گفت: نتایج پذیرفته شدگان دکتری آزاد حداکثر تا ۵ آبان اعلام می شود.

به گزارش اختبار به نقل از مهر، بهروز طهماسب کاظمی با اشاره به برگزاری جلسات مصاحبه دکتری ۹۹ گفت: به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی برگزاری جلسات مصاحبه دکتری به صورت غیرحضوری در دستورکار قرار گرفت. بیش از ۱۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد استان های تهران و البرز، با حضور در واحدهای علوم و تحقیقات، تهران مرکزی، تهران جنوب، تهران شمال و تهران غرب، مسئولیت انجام مصاحبه ها را برعهده گرفتند.

رئیس سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه امسال بیش از ۲۵ هزار نفر برای شرکت در مصاحبه ورودی دکتری سال ۹۹ دعوت شدند، گفت: این مصاحبه ها که از ۱۹ مهرماه آغاز شده تا امروز ۳۰ مهرماه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه زمان برگزاری مصاحبه دکتری تمدید نمی شود، خاطرنشان کرد: تا این لحظه بیش از ۲۲ هزار مصاحبه دکتری برگزار شده است.

رئیس سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد با اعلام اینکه نتایج پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اوایل هفته آینده (حداکثر تا ۵ آبان ماه) اعلام خواهد شد، افزود: پس از اعلام نتایج، ثبت‌نام در واحدهای دانشگاهی و از طریق سامانه آموزشیار انجام می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. وقتی زمان مشخصی اعلام‌میشود و سقف زمانی تعیین میشه، انتظار داریم‌قبل از اون تاریخ یا نهایتا همان روز آخر اعلام‌شود. هیچ اطلاعیه ثانویه ای هم‌صادر نشده!!
    با این وضعیت ثبت نام کی خواهد بود؟
    شروع ترم ؟
    پایان‌ترم؟ مدام وقت کشی میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا