زمان اعلام نتایج یازدهمین آزمون استخدامی فراگیر سال ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی زمان اعلام نتایج یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور را کمتر از یک ماه اعلام کرد و گفت: در تلاشیم اوایل بهمن‌ نتایج چند برابر ظرفیت را به‌تناسب شرایط اختصاصی دستگاه‌ها و بر اساس مفاد دفترچه ثبت‌نام اعلام کنیم.

به گزارش اختبار به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، احمد عبدی پور مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، افزود: داوطلبانی که در این آزمون حضور داشتند برای جذب و پذیرش چهار هزار و ۲۵۶ نفر در قالب یازدهمین امتحان مشترک فراگیر و ۱۵۸ نفر در قالب طرح شهید زین‌الدین (ویژه استخدام در استان اردبیل و زنجان) باهم به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به آمار داوطلبان گفت: از مجموع ۷۹ هزار و ۸۹۸ شرکت‌کننده ۷۴ هزار و ۲۱۶ نفر برای یازدهمین امتحان مشترک فراگیر و پنج هزار و ۶۸۲ نفر برای طرح شهید زین‌الدین داوطلب این آزمون بودند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۵۶۶ نفر معادل ۵۷ درصد را مردان و ۳۴ هزار و ۳۳۲ نفر معادل ۴۳درصد را زنان تشکیل داده‌اند.

مدیر مرکز آزمون جهاد دانشگاهی بابیان اینکه، آزمون به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شده است گفت؛ یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در تمام ۳۱ مرکز استان و ۱۴ شهرستان دیگر (مجموعاً ۴۵ شهرستان) و در ۷۷ حوزه امتحانی برگزار شد.

وی با اشاره به تنوع شغل محل‌ها و رشته‌های شغلی این آزمون‌ها گفت: داوطلبان بر اساس نوع رشته شغل و محل انتخابی، در قالب۱۸۶ عنوان رشته شغلی مختلف باهم رقابت کردند و پس از طی تمام فرآیند‌ها از جمله ارزیابی تکمیلی بر اساس سهمیه و شغل محل انتخابی جذب دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف خواهند شد.

مدیر مرکز آزمون گفت؛ داوطلبان برای جذب در دستگاه‌هایی از جمله سازمان سنجش آموزش کشور، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان بهزیستی، دانشگاه فرهنگیان، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی کشور، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، ادارات و دستگاه‌های استان‌های اردبیل و زنجان به رقابت پرداختند.

گفتنی است؛ یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور و مرحله اول آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین (ویژه استخدام در استان اردبیل و زنجان) روز جمعه ۸ دی‌ماه به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

سوالات یازدهمین آزمون استخدام فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. سلام این همه داوطلب این همه زحمت میکشن ب امید کار لطفا” لطفا”ظرفیت رو بیشتر کنید بخصوص کارشناس حقوقی فرهنگیان 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  2. بدرد چی میخوره همچین ازمونی که یکماه روزگار عمر خودت گذاشته باشی بعد طراحان سوال بیان خلف وعده کنن و از فراتر از منابع ازمونی سوال بدن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا