سازمان سنجش: ساعت برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲ تغییر نمی‌کند

پایگاه خبری اختبار- مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بر عدم تغییر ساعت برگزاری آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه تاکید کرد.

به گزارش اختبار، خبرگزاری فارس به تازگی درخواست بعضی از داوطلبان آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری و نیز آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه را منعکس کرده که خواستار تغییر زمان آزمون از صبح به ظهر بودند.

این خبرگزاری به نقل از یکی از داوطلبان نوشته است: «آزمون روز‌ جمعه برگزار می‌شود و‌ ما باید ساعت ۷صبح در محل آزمون باشیم. چطور‌ می‌شود در صبح روز تعطیل‌ که وسیله نقلیه عمومی‌ به سختی یافت‌ می‌شود‌، خودم را به موقع به‌ محل آزمون برسانم، همین مسأله استرس زیادی به‌دنبال دارد که اثرات منفی در آزمون‌ خواهد گذاشت.»

علیرضا کریمیان مدیرکل روابط عمومی و مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در پاسخ به این مطالبه اظهار داشت: آزمون وکالت، آزمون مرکز وکلا و سایر آزمون‌های صلاحیت حرفه ای و استخدامی در طی سالهای گذشته همواره در نوبت صبح در مراکز استان‌ها برگزار شده و تاکنون مشکل خاصی پیش نیامده است.

وی افزود: از طرف دیگر با توجه به افزایش تعداد متقاضیان چنانچه تعداد داوطلبان به حد نصاب برسد در برخی شهرهای بزرگ دیگر نیز برگزار می‌شود.

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: ضمنا با توجه به اوج فصل گرما و ضرورت بهره گیری از ساعات اولیه صبح که هوا خنک‌تر از بعدازظهر است،کاملا واضح است ساعات صبح زمان مناسب‌تری برای برگزاری آزمون است بنابراین تغییری در زمان برگزاری نخواهیم داشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. باسلام
    بسیار سپاس از اینکه فهمیدیم طراحان باسوادی داریم وتوانستن سواد خود را به رخ داوطلبی که یک سال باخون جگر درس خونده بود وزحماتش به هدر رفت مخصوصا طراح محترم آد.م که احتمالا به درس انشا بسیار علاقه مند بودند
    سوالات بسیار سخت و چند سطری موجب استرس مضاعف داوطلب شد ممنون

  2. آزمون سردفتری گفتن هشت صبح، ولی عملا با حدودا دو ساعت تاخیر برگزار شد. من از یه شهر دیگه رفتم مرکز استان، اگه می دونستم این ساعت برگزار میشه اینقدر زود بیدار نمی شدم. بهتره زمان رو بزارن نه نیم صبح، که شهرستانی ها بدون دردسر حضور پیدا کنن. افرادی هم که وسیله شخصی ندارن واقعا مشکل دارن.

  3. سلام. سایت صندوق حمایت وکلای دادگستری از اول تیرماه دچار مشکل شده و کار نمی کند. از چه طریقی باید فیش های صندوق حمایت را واریز کنیم. لطفا یک پیگیری فرمایید.

  4. اگر بهترین تفکر را هم داشته باشی و خدا بهت داده باشه ؛ برای مسائلی که معما میشود مثل قتل ها ! دیگه وقتی دو بار رشته های دیگری را وقت بگذاری و سن بالا برود دیگه نشه راه جدید را تجربه کنی !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا