نماد سایت پایگاه خبری اختبار

ستایشی: ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در حد زمزمه است

ستایشی: ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در حد زمزمه است

ستایشی: ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در حد زمزمه است

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در حد زمزمه است، بر پیگیری این موضوع تاکید کرد.

به گزارش اختبار، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود نظر شما درباره زمزمه‌های لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه چیست؟ گفت: بایستی ادعایی که صورت می‌گیرد به اثبات برسد، اما در حدی که گفتید زمزمه است، می‌توانم پاسخ بگویم.

این آزمون مربوط به مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه است و این مرکز کارفرما بوده و متولی برگزاری سازمان سنجش است.

وی بیان کرد: در مورد موضوعات مطرح شده باید دستگاه متولی به صورت روشن و مبرهن نظر خود را اعلام کند و دستگاه‌های امنیتی نیز در حال بررسی صحت و سقم موضوع عنوان شده هستند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه رئیس دستگاه قضا تاکید کرد مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، دادستانی تهران و مرکز وکلا موظف به پیگیری و بررسی ابعاد همه جانبه موضوع و اعلام نتیجه به صورت شفاف و مبرهن به عموم مردم خواهند بود.

ستایشی گفت: قوه قضاییه موظف است حقوق احدی از شرکت کنندگان در این آزمون تضییع نشود و مردم مطمئن باشند اگر متخلف و مقصرین احتمالی در این قضیه وجود داشته باشد مورد تعقیب و مجازات قانونی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

معاون سازمان سنجش: آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در صحت و سلامت برگزار شده است

دستور محسنی اژه‌ای برای پیگیری جدی افشای سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

خروج از نسخه موبایل