ستایشی: ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در حد زمزمه است

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه ادعای لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در حد زمزمه است، بر پیگیری این موضوع تاکید کرد.

به گزارش اختبار، مسعود ستایشی در نشست خبری امروز خود در پاسخ به خبرنگاری که گفته بود نظر شما درباره زمزمه‌های لو رفتن سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه چیست؟ گفت: بایستی ادعایی که صورت می‌گیرد به اثبات برسد، اما در حدی که گفتید زمزمه است، می‌توانم پاسخ بگویم.

این آزمون مربوط به مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه است و این مرکز کارفرما بوده و متولی برگزاری سازمان سنجش است.

وی بیان کرد: در مورد موضوعات مطرح شده باید دستگاه متولی به صورت روشن و مبرهن نظر خود را اعلام کند و دستگاه‌های امنیتی نیز در حال بررسی صحت و سقم موضوع عنوان شده هستند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: در جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه رئیس دستگاه قضا تاکید کرد مرکز حفاظت اطلاعات قوه قضاییه، دادستانی تهران و مرکز وکلا موظف به پیگیری و بررسی ابعاد همه جانبه موضوع و اعلام نتیجه به صورت شفاف و مبرهن به عموم مردم خواهند بود.

ستایشی گفت: قوه قضاییه موظف است حقوق احدی از شرکت کنندگان در این آزمون تضییع نشود و مردم مطمئن باشند اگر متخلف و مقصرین احتمالی در این قضیه وجود داشته باشد مورد تعقیب و مجازات قانونی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

معاون سازمان سنجش: آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در صحت و سلامت برگزار شده است

دستور محسنی اژه‌ای برای پیگیری جدی افشای سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۷ دیدگاه ها

  1. وقتی یک کانال مشهور با چند ده هزار عضو دو سه تا سوال رو گذاشته که عینا تو ازمون اومده چیزی جز لو رفتن سوالات رو میشه متصور بود؟؟ غیر اینه که سوالات روز قبل ازمون به محل های برگزاری ارسال میشه؟؟- انسان هم که جایز الخطاست-و احتمال درز سوالات از هر کدوم از۵۳ شهر محل برگزاری ازمون میتونه محتمل باشه. اما اگر میگن نبوده ما هم میگیم، آره نبوده!!

  2. با سلام
    من خودم داوطلب استان مرکزی هستم و دقایقی قبل آزمون شنیدم که در تلگرام تعدادی سوالات و جوابها پخش شده بود و خیلی زود پاکش کردن از کانالهای تلگرام…
    امیدواریم که مسولان محترم با دلیل و مدرک به همه مردم ثابت کنند که اتفاقی نیفتاده یا اگرم تخلفی رخ داده با برخورد قاطع با تمامی متخلفین و مقصرین و احمال کاران از حقوق تضییع شده اکثریت داوطلبان دفاع کنند و اعتماد عمومی را حفظ کنند…

  3. چرا سر به زیر برف میکنید برو تو کانال تلگرامی هیرو که ساعت ۱۱ونیم سوال و جواب پخش کرده ضمنا جالب اینجاست که این کانال همین الان میگه سوالات آزمون های بعدی راهم پخش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا