دستور محسنی اژه‌ای برای پیگیری جدی افشای سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

پایگاه خبری اختبار- رئیس قوه قضاییه گفت: کلیه بخش‌های ذیربط در دستگاه قضایی از جمله «مرکز حفاظت و اطلاعات»، «دادستانی تهران» و «مرکز وکلا» دستور می‌دهم که در رابطه با موضوع لو رفتن سؤالات آزمون وکالت، پیگیری‌ها و بررسی‌های کامل و جامع را انجام دهند و هر فردی در این قضیه مقصر بوده را شناسایی و مورد تعقیب قرار دهند.

به گزارش اختبار به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۲۱ اسفند) طی سخنانی در نشست شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به مطالب مطروحه در باب لو رفتن سؤالات آزمون وکالت در روز جمعه ۱۸ اسفند، گفت: ابتدا باید توجه داشت که مسئولیت برگزاری این آزمون با سازمان سنجش بوده است و «مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه» در این خصوص مسئولیتی نداشته است؛ با این حال، به کلیه بخش‌های ذیربط در دستگاه قضایی از جمله «مرکز حفاظت و اطلاعات»، «دادستانی تهران» و «مرکز وکلا» دستور می‌دهم که در رابطه با این موضوع، پیگیری‌ها و بررسی‌های کامل و جامع را انجام دهند و هر فردی در این قضیه مقصر بوده را شناسایی و مورد تعقیب قرار دهند.

وی همچنین تاکید کرد: با هماهنگی و همکاری «مرکز رسانه قوه قضاییه»، موضوعِ مورد اشاره را به صورت واضح و روشن برای مردم تبیین کنید و اجازه ندهند این مقوله در جامعه مبهم بماند چرا که به اعتماد مردم لطمه می‌زند؛ در این قضیه به صورت دقیق باید روشن شود که افشای سؤالات در چه سطح و چه حدی بوده است و چه کسانی تقصیر و یا قصور داشته‌اند؛ در این زمینه نباید حقی از کسی ضایع شود.

بیشتر بخوایند:

سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند۱۴۰۲

مرکز وکلای قوه قضاییه: مسئولیت برگزاری آزمون با سازمان سنجش است

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. معاون سنجش گفته مشکلی نداشتم پس پیگیری هم نمی‌خواهد اگر می‌خواهید کاری انجام بدهید ابطال آزمون ۱۸ اسفند

  2. سلام و احترام بنده امثالی مثل بنده که یک سال برای این آزمون زحمت کشیدند درخواست داریم این افراد شناسایی و از آزمون حذف و درصد های واقعی مورد بررسی تراز قرار گیرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا