طرح ادامه پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

پایگاه خبری اختبار- نمایندگان مجلس، ادامه فرایند پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور را به صورت الحاق یک تبصره مطرح کردند.

نمایندگان در این طرح با افزودن یک تبصره به ماده ۴ قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب ۱۳۹۴، خواستار تداوم پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شدند.

عنوان طرح:

طرح الحاق یک تبصره به ماده (۴) قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور

ماده واحده: یک تبصره به ماده (۴) قانون قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی و دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب ۱۳۹۴/۱۸/۱۲ الحاق می شود.

تبصره_ آزمون دوره ی فراگیر دانشگاه پیام نور به صورت متمرکز توسط سازمان سنجش و آموزش کشور و بر اساس دوره ی نیم سال اول دوره ی کارشناسی ارشد رشته تحصیلی مربوط، برگزار می شود.

اطلاعیه توقف پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور از سال ۱۴۰۰

 

پیش از این شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی با صدور اطلاعیه ای که در سایت سنجش منتشر شده است اعلام کرد پذیرش دانشجو از طریق شیوه فراگیر در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در سال ۱۳۹۹ آخرین دوره از پذیرش به این شیوه خواهد بود و از سال ۱۴۰۰ پذیرش دانشجو به شیوه فراگیر انجام نخواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا