علت درج عبارت فقدان شرط سنی برای بعضی داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- معاون حقوقی مرکز وکلای قوه قضائیه درباره علت درج عبارت فقدان شرط سنی برای بعضی داوطلبان آزمون سال ۱۴۰۲ این مرکز توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش اختبار، بعضی پذیرفته‌شدگان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ در ذیل کارنامه خود این پیام را مشاهده کرده‌اند:

شما دارای حد نصاب آزمون می باشید، داوطلب گرامی با توجه به نداشتن حداقل شرایط سنی در آزمون، قبولی شما در آزمون کتبی منوط به داشتن شرایط مندرج در دفترچه ازمون وکالت قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ می باشد.

علت درج عبارت فقدان شرط سنی برای بعضی داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه 1402

امیرحسین بهارلو در گفت‌وگو با خبرنگار اختبار درباره علت درج این جمله در کارنامه این افراد گفت: این پیام به این معنا نیست که مشکلی برای قبولی داوطلبان پیش می‌آید.

همانطور که قبلا در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون اعلام شده، بحث شرط سنی مربوط به زمان صدور پروانه است.
معاون حقوقی مرکز وکلای قوه قضاییه افزود: این جمله که توسط سازمان سنجش آموزش کشور در کارنامه درج شده، تاکیدی بر این مطلب است که در زمان صدور پروانه باید سن مقرر را دارا باشید.

بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. باتوجه به فاصله کم دو آزمون کانون و مرکز وکلا تعداد قابل توجهی از پذیرفته شدگان دو آزمون مشترک هستندکه این امر منافات با هدف قانون تسهیل دارد درحالیکه اگر آزمون مرکز بعد از اعلام نتایج آزمون کانون برگزار میشد با توجه به عدم شرکت قبول شدگان در آزمون مرکز حدود ۷هزار نفر از مردودین آزمون اخیر به قبول شدگان اضافه میشدند!که این مطلب نشان دهنده ی اجحاف واضح در حق متقاضیان امر وکالت می‌باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا