فرایند مرحله دوم کارآموزی پذیرفته شدگان آزمون وکالت استان سیستان و بلوچستان

کارآموزان محترم وکالت استان سیستان و بلوچستان از شماره پروانه ٣۴٧۴٠ به بعد توجه فرمایند:

 در صورت قبولی در آزمون مرحله اول کارآموزی ضرورت دارد پس از دریافت ارجاع از معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان (جناب آقای امامی) از ابتدای آبان ماه سال ١۴٠٢ نسبت به شروع و انجام تکالیف مقرر در بند دو ماده ۵۴ آئین نامه سال ١۴٠٠ با رعایت نکات زیر اقدام فرمائید:

١-حسب اعلام معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان در اولین مراجعه همراه داشتن اصل و تصویر مدارک (شناسنامه، کارت ملی و پروانه کارآموزی و یک قطعه عکس) الزامی است.

٢- از گزینه (مدیریت محاکم) در پرتال کارآموزی، یک برگ معرفی­نامه به دادگاه را دریافت و به واحد آموزش معاونت منابع انسانی دادگستری کل استان سیستان و بلوچستان ارائه فرمائید.

٣- نوع دادگاه و مدت آن در متن (معرفی­نامه) مشخص است.

۴-با توجه به ارجاع و قبل از مراجعه به شعبه، حتما از گزینه (ارسال گزارش محاکم-ارسال گزارش جدید-دریافت برگ خام گزارش) نسبت به دریافت (برگ خام اخذ گواهی از دادگاه) در برگ A۴ اقدام فرمائید.

۵- پس از حضور در جلسه دادرسی و درج مشخصات و  شرح پرونده، از (رئیس شعبه) تائید (امضا و مهر) اخذ نمائید.

۶- پس از تکمیل( برگ گواهی دادگاه) به ویژه (درج مشخصات و شرح پرونده، نظریه قضائی شخص کارآموز و مهر و امضای رئیس شعبه)، حداکثر ظرف ده روز نسبت به ارسال تصویر آن در گزینه (ارسال گواهی) در گزینه (مدیریت محاکم) اقدام فرمائید.

٧- ضرورت رعایت نظامات و شئونات شامل رفتار و پوشش مناسب به کارآموزان محترم یادآوری می ­­گردد.

٨- برای قبول­ شده­ های اولین آزمون مرحله اول سال ١۴٠٢، با توجه به احتساب مرحله دوم کارآموزی از ١٨ شهریور ١۴٠٢، پایان آن ١٨/١٢/١۴٠٢ خواهد بود.

٩- برای قبول ­شده ­های دومین آزمون مرحله اول سال ١۴٠٢، با توجه به احتساب مرحله دوم کارآموزی از اول آبان ١۴٠٢، پایان آن ٣١/١/١۴٠٣ خواهد بود.

  حسین طالع- رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا