گلایه رئیس کانون وکلای مرکز از تصمیم لغو آزمون وکالت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- در پی اعلام خبر لغو آزمون وکالت ۹۹ در روز ۲۲ اسفند، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن گلایه از این تصمیم گفت که با توجه به برگزاری آزمون‌های بزرگ دیگر، دلیلی برای لغو آزمون وکالت وجود نداشته است.

به گزارش اختبار، دکتر جلیل مالکی در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته است:

«لغو آزمون وکالت ۲ روز قبل از برگزاری فاقد وجاهت است. در شرایطی که آزمون دکتری چند روز پیش با ۱۸۰ هزار نفر برگزار شد و آزمون امور استخدامی چندی پیش با ۵۰۰ هزار نفر برگزار شد دلیلی ندارد که آزمون کانون وکلا با ۸۰ هزار نفر شرکت کننده لغو شود.»

این برای دومین بار است که برگزاری آزمون وکالت به دلیل انتشار ویروس کرونا لغو می شود. ابتدا قرار بود این آزمون ۲۸ آذر برگزار شود.

بیشتر بخوانید

تعویق آزمون وکالت ۱۳۹۹ در ابهام و آشفتگی

تصمیم تعویق آزمون وکالت در شرایطی اتخاذ شده که روز پنجشنبه هفته گذشته رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا رسماً اعلام کرده بود که امکان تعویق وجود ندارد و آزمون قطعاً در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که هنوز از سوی اسکودا هیچ توضیحی درباره علت لغو آزمون وکالت ۹۹ اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید

بلاتکلیفی داوطلبان: آزمون وکالت ۹۹ به تعویق افتاد یا نیفتاد؟

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۵ دیدگاه ها

  1. این آزمون به خودی خود پر از استرس و فشاره، این تصمیمات مسخره هم مزید بر علت… واقعا خسته و فرسوده شدیم و قطعا بازدهی داوطلبان نسبت به شرایط عادی برگزاری با افت قابل ملاحظه ای مواجه خواهد شد. کاش لااقل منطق و استدلالشون برای لغو رو توضیح میدادن! یعنی تراکم آزمون وکالت از دکتری بیشتر بود؟؟؟ یا نگران سفر غیربومی ها به مراکز آزمون بودن؟

  2. صف مرغ وقند وروغن…مردم رو سرهم سوارن کرونا نیست زورشان فقط به آزمون وکالت رسیده.دوساله هشتاد هزار نفر را زجر میدن اصلا براشون مهم نیست.ای ظلم در تاریخ نظیر نداشت.من بانی این حرکت که در حقم ظلم کرد نمیبخشم.دلیل نداشت لغو بشه.لطفا سری به بازار بزن وصف قند مرغ بینی لطفا

    1. اینم یه آزمون برای داوطلبانی است که در آینده قراره طرف حق باشند پس اگه دارن ظلم میکنن و ناراحت و عصبانی میشیم باید حال موکلمان را در این حالات درک کنیم واین روزها را فراموش نکنیم.

  3. دوستان انقدر حرص نخورید همین الان شبکه خبر زیر نویس کرد که سنخگوی سازمان سنجش اعلام کرده آزمون وکالت ۲۲ اسفند برگزار نمیشه تموم شد همه چی

  4. سلام، واقعا تو این شرایط برگزاری آزمون اصلا منطقی نبود، خدا رو شکر که به تعویق افتاد، احتمالا ۲۱خرداد ۱۴۰۰ برگزار میشه.

  5. وقتی وزارت بهداشت و کارشناسان پزشکی میگویند آزمون خطرناک است چرا رییس اسکودا مخالفت یا اصرار می کند؟ برای یک حقوقدان بسیار بسیار زشت است. اینکه گفته میشود آن آزمونها برگزار شده با جمعیت بیشتر خوب چون تعداد حوزه ها خیلی بیشتر بوده جمعیت که اصلا ملاک نیست وقتی در همه شهرها برگزار میشود این ضعف کانون است که حوزه ها را زیاد نکرده یک بچه هم میفهمد این را! به هر حال کارشناس پزشکی که پدرکشتگی با کانون وکلا ندارد و برایش فرق نمیکند این چه آزمونی است او فقط کارش را انجام میدهد.منهم دوست داشتم برگزار بشود اما خب باید برای جان مردم هم ارزش قائل شد. اگر خطرناک است.چطور یک حقوقدان این را نمی‌فهمد که حق اظهار نظر پزشکی مطلقا ندارد!

  6. توی این سه ماه کجا بودن؟برای بار دوم؟!!!
    آیا وکیلم؟!!!!دلایل وزارت بهداشت به فرض صحت چرا طی این مدت سه ماهه ی تعویق لحاظ نشده؟این مصداق تقصیر نیست؟ تجاوز علیه تمامیت معنوی اشخاص؟!!اونم در این سطح ؟مسببین و مباشرین در صورتی که مصداق … فی الارض نباشن صلوات…

  7. ای خدااااااا
    این چه وضعشه آخه! دوباره دکتر کوشا تاکید به برگزاری آزمون راس موعد مقرر کرده.
    به خدا با کمال آمادگی از صبح درب و داغونم

  8. رفتار امروز سنجش کاملا مبهم بود بعید نیست یکم دیگه پیام بزنن برید کارت ورود به جلسه رو پرینت بگیرید چون اطلاعیه برگزاری آزمون هنوز سر جاش هست !!!

  9. بعد جناب دکتر کوشا ناراحتن از لحن و صحبت داوطلبین خب شما جای ما باشید خونتون به جوش بیارن ۲روز مونده به آزمون یهو صبح از خواب پا میشی میبینی آزمون لغو شده چیکار میکنی میخندی یا میگی قربونتون برم که به ثانیه نکشیده نظرتون عوض میشه … خب حق دارن بد و بیراه بگن والا

  10. جالبه…..چقدر قشنگ پای خودشون کنار میکشن.
    جناب با ۸۱۰۰۰ آدم بالغ طرف صحبتی نه ۴ تا بچه مهدکودکی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا