گلایه رئیس کانون وکلای مرکز از تصمیم لغو آزمون وکالت ۹۹

پایگاه خبری اختبار- در پی اعلام خبر لغو آزمون وکالت ۹۹ در روز ۲۲ اسفند، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن گلایه از این تصمیم گفت که با توجه به برگزاری آزمون‌های بزرگ دیگر، دلیلی برای لغو آزمون وکالت وجود نداشته است.

به گزارش اختبار، دکتر جلیل مالکی در مصاحبه با خبرگزاری فارس گفته است:

«لغو آزمون وکالت ۲ روز قبل از برگزاری فاقد وجاهت است. در شرایطی که آزمون دکتری چند روز پیش با ۱۸۰ هزار نفر برگزار شد و آزمون امور استخدامی چندی پیش با ۵۰۰ هزار نفر برگزار شد دلیلی ندارد که آزمون کانون وکلا با ۸۰ هزار نفر شرکت کننده لغو شود.»

این برای دومین بار است که برگزاری آزمون وکالت به دلیل انتشار ویروس کرونا لغو می شود. ابتدا قرار بود این آزمون ۲۸ آذر برگزار شود.

بیشتر بخوانید

تعویق آزمون وکالت ۱۳۹۹ در ابهام و آشفتگی

تصمیم تعویق آزمون وکالت در شرایطی اتخاذ شده که روز پنجشنبه هفته گذشته رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلا رسماً اعلام کرده بود که امکان تعویق وجود ندارد و آزمون قطعاً در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که هنوز از سوی اسکودا هیچ توضیحی درباره علت لغو آزمون وکالت ۹۹ اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید

بلاتکلیفی داوطلبان: آزمون وکالت ۹۹ به تعویق افتاد یا نیفتاد؟

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵۵ دیدگاه ها

  1. در هیچ جای دنیا کسانی که فارغ التحصیل از دانشکده حقوق میشوند جذب کار میشوند بدون اینکه آزمونی در کار باشد .خوشبختانه عمر انحصار طلبی کانون وکلا به پایان رسید.کانون وکلا شده بود پاتوق خانوادگی .تا بچه هاشون و فامیلهاشون را جا کنند در حالی که روسای کانون وکلا سانی بودند که خودشان بدون آزمون وکیل شدند .بنده خود بخاطر بیست و سه صدم در آزمون رد شدم سال ۸۶ در حالی که خانواده شهید و .‌‌..با معدل ۶ قبول بودن .البته خدارو شکر چون بنده رشته مهندسی خوندم بدون آزمون هم پس از فارغ التحصیلی جذب کار شدم .اما دیگر از چیزی به نام حقوق حالم بهم خورد .کانون وکلا شده بود پاتوق یک مشت خانواده و سوال فروشا .

  2. دوستان خواهشا … خواهشان ….
    بیاید این نزدیک به ۸۳ هزار دواطلب رو ضرب در ۱۵۰ هزار تومن بکنید که از منو شما چاپیدن … مساوی میشه با = دوازده ملیاردو چهارصدو پنجاه ملیون تومن یا به ریال ۱۲/۴۵۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ فقط بدونید این مربوط به کانون وکلا نیست قضاوت و مشاوره هم همین شیادی و کلاهبرداری رو به اسم به امتحان مسخره که اصلا معلوم نیست چی بخورد مامیدن برگزار میکنن … فقط تا میتونن هر کی اجازه ثبت نام میدن تا پول بگیرن از کارمند شاغل با شکم سیر تا بیکار بدبخت گرسنه … بعد فقط میان ۲ هزار و اندی جذب میکنن و منت هم میذارن ما چوب حراج نزدیدم به جذب پذیرش ظرفیت … ((( فقط بدونید همه مارو سر کار گذاشتن تا جیب مارو خالی کنن ))) بنظرتون دزدی باید شاخ دو داشته باشه تا بهش گفت دزدی و کلاشی !! تا کی …… تا کی دوستان …..

  3. و همچنین تمام جادها رو باز کردن برا مسافرت جز دو سه تا استان کرونا نیست اما برا ازمون وکالت کرونا هست الان یزد نمیکشه از بس مسافر داره

  4. دکتر مالکی و دکتر کوشا واقعا ممنون از زحمات شما
    یکسری افراد قصد دارن که به کانون خدشه وارد کنند
    نمیتوانند استقلال کانون را هضم کنند
    آفرین به اقتدار اسکودا

  5. واقعا زجر اور است چزا هیچ ازمونی لغو نشد فقط وکالت واقعا بی برنامه ریزترین کشور رو داریم. حرفی دیگه از این بی بی نظمیشون برام نمونده

  6. سلام بهتر که حذف شدمگه غیراز سهمیه داران و لابیهای قدرت و هیت مثلا علمی و کارمندان مشغول بکار و قضات بازنشسته و روسای ادارات و سرهنگهای نظام کس دیگری ازجوانان فارغ تحصیل بیکارو در جستجوی کارقبول میکنند…تجربه در طول زمان و هنگام کاربدست می آید.امتحان وکالت وسیله سنجش سوادفارغ تحصیلان حقوق نیست.هیچ کشوری در دنیا امتحان وکالت ندارد چون شغل خصوصی است نه دولتی و همه خانواده ها در خارج وکیل خانوادگی دارند.اگر اینکار رواج پیدا کند نه تنها ۸۰ هزارنفر بلکه ۸۰۰ هزارتا وکیل هم کم است برای ۸۰ میلیون آدم.دادگاهها باید بدون وکیل پرونده قبول نکنند تا حق کسی ضایع نشود…هیچکس در شکم مادرش وکیل نبوده عجب !!!بعداز صدسال کانون وکلای دادگستری وکیل میخواد…جمع کنید این بساط حقکشی و دلال بازی را…همه میدونن چکار میکنید…همه جوانان رشته حقوق نا امید کردین.اوناییکه نام بردم فقط عملی کارکردن اما سواد علمی ندارند.

  7. کانون بجای گلایه تعداد محل امتحان رو مثل دکتری افزایش بده تا گزک دست کرونا نیفتد حالا بگید چرا تا حالا این کارو انجام ندادید

  8. کسانی که در لغو آزمون نقش داشتند روز قیامت باید جوابگو باشند اگر شما به فکر سلامتی مردم هستید پس چرا سلامتی روحی و روانی شرکت کنندگان آزمون را در نظر نمیگیرید؟

  9. جناب آقای مالکی عزیز ، آقای دکتر کوشا رییس محترم اسکودا و آقای کیانی نایب رییس محترم اسکودا :
    به عمل کار برآید به سخن دانی نیست.

  10. تصمیمی بسیار عاقلانه ای گرفته شد،اما این تصمیم نباید محصور به آزمون وکالت می گردید و سایر آزمون ها نیز باید ملغی میگردید

  11. سلام
    روز پنجشنبه (پسفردا) آزمون استخدامی سازمان اتمی توسط سازمان سنجش برگزار میشود.
    آزمون در شرایط کرونا فقط در دو شهر اصفهان و تهران برگزار میشود که خود سفرها از نقاط مختلف کشور به این دو شهر و تجمع در دو حوزه امتحانی خیلی آسیب زا تر از برگزاری آزمون وکالت در سراسر کشور هست.
    بنظر می‌رسد در پی اعتراضاتی که به تصمیمات اخیر در خصوص موضوع وکالت مطرح هست یه جورایی ابر و باد و … دست به دست هم دادند.
    و من الله توفیق

  12. سلام دوستان خوبم
    به نظرم جریان اونی که میگن نیست
    وقتی کارت ها ۲ روز زودتر اومد
    وقتی بلافاصله حذف شد ، یعنی نا خواسته بوده
    وقتی میگن ازمون ۳۰ اردیبهشت برگزار و بعد اعلام میکنن ۲۰ فروردین …. یعنی دستپاچه شدن
    🤔 خب
    اینا نشان دهنده اینه که اوضاع از دست سازمان سنجش خارج شده
    چون زمان لازم واسه برنامه ریزی بوده و فقط بهانه دارن میارن
    احتمالا یا هکرها به سازمان نفوذ و سوالات لو رفته
    یا مسئله مربوط به امنیت ملی
    امیدوارم هر چی که هست بخیر بگذره

  13. دشمنی علنی دولت و ایادی آن ها با نهاد وکالت و کانون وکلا و زیر سوال بردن اصل آزدای و استقلال کانون باعث شده به قولی تر و خشک باهم بسوزند.

  14. واقعا که جای تاسف داره ما داوطلبان با هزاران امید شب ها تا دیر وقت بیداریم و فقط درس می خونیم صبحها اولین نفر پا میشیم اون هم به امید این که وکیل بشیم من خودم از صبح تا حالا اطلاع نداشتم چون فقط به امید وکیل شدنم درس میخوندم الان که فهمیدم کلا شرایط روحیم به هم ریخته اصلا باورم نمیشه چرا ما داوطلبان رو به سخره گرفتید انگار خود وکالت کروناست و ما داوطلبان رو میکشه نه راستش تصمیمات نابخردانه شما ما رو خواهد کشت نه کرونا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا