لیست داروهای ممنوعه در حج عمره ۱۴۰۳ اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که زائران باید با آگاهی نسبت به آن، از همراه داشتن این داروها امتناع کنند.

به گزارش اختبار به نقل از ایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر با اشاره به اعزام اولین گروه زائران عمره از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی گفت: اعزام زائران سرزمین وحی با امنیت کامل و در آرامش شروع شده و در ۱۱ ایستگاه پروازی ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: پس از ۹ سال وقفه از سوم اردیبهشت ماه سال جاری عملیات اعزام زائران حج عمره از سرگرفته شد که پلیس فرودگاه‌های فرماندهی یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با آمادگی کامل تا ۱۳ اردیبهشت ماه عملیات رفت را به پایان خواهد رساند.  امسال با هماهنگی صورت گرفته تمام پروازها توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صورت می‌پذیرد و بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره و خدمه، از طریق فرودگاه‌های مشخص شده، اعزام خواهند شد.

اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران حج عمره

بنی‌اسدی فر درخصوص داروهای ممنوعه در کشور عربستان، گفت: ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان ممنوع است که شامل هیرومرفین، آمپول پتیدین، آمپول مرفین، شربت اکسپکترانت کدئین، قرص و آمپول ترامادون، قرص متیل فنیدات، آمپول و قرص بوپرنورفین، آمپول و قرص دیازپام، قرص استامینوفن کدئین، شربت و قرص متادون است.

فرمانده یگان های انتظامی و حفاظتی فراجا با تصریح بر اینکه همکاران من در فرودگاه‌های سراسر کشور عملیات حج عمره را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و متقاضی خدمت به زائرین خانه خدا در این ایام هستند، گفت:‌ پلیس با اعزام زائران عمره آمادگی لازم را جهت برگزاری عملیات حج تمتع کسب می‌کند.

بیشتر بخوانید:

روش های استعلام ممنوع الخروجی

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. قانون فقط قانون عربستان …..گردن قاچاقچی مواد مخدر و معتاد رو باهم میزنه ……ی دزد اونجا پیدانمیشه ……۲۵۰ برابر یارانه مردم ایران رو به مردمش میده……ی فقیر بی خانمان اون تو نیست ……ی جوان بیکار نداره ……دروغ نمیگن …..جوانهاشون سر موقع ازدواج میکنن …….اگر ازدواج مجدد داشته باشن دولت حمایت میکنه ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا