لینک ثبت نام آزمون سردفتری غیرفعال شده است

پایگاه خبری اختبار- لینک ثبت نام آزمون سردفتری که از امروز مورخ ۲۲ اسفند ماه آغاز شده بود در حال حاضر غیرفعال شده است.

به گزارش اختبار، ساعاتی پس از اعلام آغاز ثبت نام آزمون سردفتری سال ۱۴۰۲، لینک ثبت نام آزمون در سایت سنجش غیرفعال شده است و هنوز هیچ مرجع رسمی در این باره اطلاع رسانی نکرده است

در حال حاضر لینک ثبت نام آزمون سردفتری از سایت سنجش حذف شده است و کاربران با کلیک بر روی لینک قبلی با خطا مواجه می شوند.

این اتفاق احتمالا به علت اصلاح یا به‌روزرسانی سامانه ثبت نام انجام شده است و احتمالا ثبت نام از ابتدای ساعت اداری فردا مجددا ممکن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

طبق اطلاعیه ثبت نام آزمون سردفتری ۱۴۰۲، داوطلبان از امروز مورخ ۲۲ اسفند لغایت ۲۷ اسفند مهلت داشته اند جهت ثبت نام به وب سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

همچنین تاریخ توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ و زمان برگزاری آزمون ۲۷ اردیبهشت سال آینده اعلام شده است.

داشتن مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته حقوق قضائی علوم ثبتی حقوق ثبت اسناد و املاک حقوق سردفتر اسناد رسمی منقول از دانشکده الهیات یا دانشکده سابق معقول و منقول و یا کارشناسی و بالاتر در رشته الهیات و معارف اسلامی با گرایش فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی معتبر مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جهت ثبت نام در این آزمون الزامی است.

جهت مشاهده جزئیات بیشتر دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی را ببینید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا