مبلغ و نحوه دریافت بن خرید از سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب (اردیبهشت ۱۴۰۲)

اختصاص یارانه از ۱۷ اردیبهشت

 پایگاه خبری اختبار– یارانه اعتباری خرید کتاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دانشجویان و طلاب ۲۴۰ هزار و برای اعضای هیات علمی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شد.

به گزارش اختبار، سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۲۰ تا ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ در مصلی امام خمینی‌ (ره) و همزمان به‌صورت مجازی در ketab.ir برگزار خواهد شد.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب ویژه دانشجویان، طلاب و اعضای هیأت علمی

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب  ۶۰۰ هزار تومان است که از این مقدار ۳۶۰ هزار تومان سهم مشارکت دانشجویان و طلاب بوده و ۲۴۰ هزار تومان سهم معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. همچنین سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای اعضای هیأت علمی ۷۰۰ هزار تومان است که از این مقدار  معادل ۳۵۰ هزار تومان سهم عضو هیأت علمی و  ۳۵۰ هزار تومان نیز برعهده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مشارکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

نحوه استفاده از بن خرید کتاب

یارانه اعتباری خرید کتاب (بُن کتاب) صرفاً در بخش مجازی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به‌صورت «اعتبار خرید» به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند. برای دریافت این یارانه در هنگام درخواست نیازی به واریز وجه نیست و یارانه اختصاصی در زمان خرید کتاب محاسبه و کسر خواهد شد.

زمان ثبت‌نام بن خرید کتاب

اعضای هیأت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور در صورتی که اطلاعاتشان از سوی مراکز ذیربط به ستاد نمایشگاه ارسال شده باشد، می‌توانند سه روز قبل از آغاز سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (از هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲) به نشانی اینترنتی ketab.ir مراجعه کنند و پس از ثبت‌نام/ورود به سامانه نمایشگاه مجازی کتاب در قسمت پروفایل، درخواست خود را برای دریافت یارانه اعتباری ثبت کنند.

کتابفروشی بزرگ حقوقی دادبازار

کتابفروشی حقوقی دادبازار مجموعه کامل از کتب حقوقی و وکالت از ناشران و مولفین معتبر دارا می‌باشد. به راحتی و با اطمینان از سراسر کشور کتب دانشگاهی و آزمونی (وکالت، قضاوت، سردفتری، کارشناسی ارشد و دکتری حقوق) در وبسایت کتابفروشی دادبازار خریداری کنید.

جهت مشاوره خرید از کتابفروشی تخصصی حقوقی دادبازار میتوانید به شماره ۰۲۱۶۶۴۱۳۲۸۰ تماس بگیرید. همچنین برای ورود به وبسایت و تخفیفات دادبازار روی لینک های زیر کلیک کنید:

وبسایت کتابفروشی دادبازارپیشنهادات شگفت‌انگیز دادبازار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا