مرکز وکلای قوه قضاییه: مسئولیت برگزاری آزمون با سازمان سنجش است

پایگاه خبری اختبار- مرکز وکلای قوه قضاییه دقایقی پیش اطلاعیه‌ای درباره آزمون روز جمعه این مرکز منتشر کرد.

به گزارش اختبار، دومین آزمون سال ۱۴۰۲ مرکز وکلای قوه قضاییه عصر روز جمعه ۱۸ اسفند برگزار شد.

اندکی پس از برگزاری این آزمون زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال لو رفتن سوالات در فضای مجازی منتشر شد و برخی داوطلبان مدعی شدند یک کانال تلگرامی ساعاتی قبل از برگزاری، سوالات آزمون را منتشر کرده است.

این شایعه با گذشت ۲۴ ساعت از زمان آزمون همچنان به قوت خود باقی است و برخی رسانه‌های کشور نیز به آن پرداخته و خواستار توضیح مسئولان شده‌اند.

در همین حال ساعتی پیش روابط عمومی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه اطلاعیه درباره آزمون روز جمعه منتشر کرد.

در این اطلاعیه بدون اشاره به ابهامات ایجاده شده درباره امنیت سوالات، صرفا اعلام شده که مسئولیت برگزاری آزمون و اعلام نتایج مرحله کتبی بر عهده سازمان سنجش است.

متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

در راستای اجرایی کردن ماده ۵ قانون تسهیل مجوز‌های کسب و کار، آزمون فوق العاده وکالت مرکز وکلا در تاریخ هجدهم اسفندماه سال جاری در بیش از هفتاد شعبه اصلی و دویست شعبه فرعی در سراسر کشور و با بیش از یکصدو ده هزار داوطلب برگزار شد.

نتایج اولیه بعد از رسیدگی به اعتراضات و تهیه کلید سوالات، چهل و پنج روز کاری بعد از آزمون اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است مطابق تبصره ماده پنج قانون تسهیل، مسئولیت برگزاری آزمون و اعلام نتایج مرحله کتبی بر عهده سازمان سنجش می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

سوالات درس حقوق ثبت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

نحوه اعلام نظر درباره فرایند برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه (اسفند ۱۴۰۲)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. باسلام و احترام
    استدعا دارم نسبت به این موضوع بی تفاوت نبوده و چاره اندیشی شود
    باسپاس از مرکز وکلا

  2. با سلام و احترام ، نظر به اینکه مسئولین مرکز وکلا ی قوه قضائیه افرادی متعهد و شایسته هستند با پاسخگویی (نسبت به موضوع نشر سوالات آزمون به همراه پاسخنامه و همچنین تفسیر سوالات در کانال تلگرامی سه ساعت قبل از شروع آزمون ) نگرانی ایجاد شده اکثریت داوطلبان آزمون را مرتفع نمایند ، فراموش نکنیم که در هر مسئولیت و مقامی که قرار داریم می بایست احقاق حقوق عامه را بر خود تکلیف بدانیم ، یقیناً در نزد خداوند نسبت به اعمال و رفتارمان سوال خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا