منابع آزمون دفتریاری ۱۴۰۲

منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ شامل مباحث مواد امتحانی قانون و آیین نامه ثبت اسناد و املاک، قانون مدنی، قانون و آیین‌نامه دفاتر اسناد رسمی و دروس عمومی اعلام شده می‌باشد.

ثبت نام آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۸ بهمن تا ۲۶ بهمن از طریق درگاه سازمان سنجش انجام شد. آزمون در روز ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ تنها در شهر تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی متقاضیان خواهد رسید.

منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ چیست؟

منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۲ مطابق دفترچه آزمون شامل موارد زیر می‌شود:

  1. قانون و آئین‌نامه ثبت اسناد و املاک
  2. قانون مدنی
  3. قانون و آئین‌نامه دفاتر اسناد رسمی
  4. احکام اسلامی
  5. ادبیات فارسی
  6. اطلاعات عمومی و هوش

معرفی و دانلود منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی ۱۴۰۲

قانون و آیین‌نامه ثبت اسناد و املاک

مورد اول منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ شامل قانون ثبت اسناد و املاک و آیین نامه آن با ضریب ۳ می‌شود، که در زیر میتوانید دانلود کنید:

قانون ثبت اسناد و املاک آیین‌نامه قانون ثبت اسناد و املاک

کتاب «جامع قوانین و مقررات ثبت اسناد و املاک» تدوین سیاوش هوشیار شامل قانون و آیین نامه ثبت اسناد و املاک همراه با حاشیه نویسی در زیرنویس مناسب برای داوطلبان آزمون دفتریاری می‌باشد. همچنین قوانین و مقررات مرتبط و کاربردی هم که مناسب دوران کارموزی و اشتغال هم هست در این کتاب گنجانده شده است.

کتاب جامع قوانین ثبت سیاوش هوشیار

قانون مدنی

مورد دوم منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ شامل قانون مدنی با ضریب ۳ می‌شود، که در زیر میتوانید دانلود کنید:

قانون مدنی

کتاب «قانون مدنی» تدوین سیاوش هوشیار شامل قانون مدنی با آخرین اصلاحات و الحاقات به همراه آرای وحدت رویه هیات عمومی دیوان عالی کشور و توضیحات تنقیحی می‌باشد.

کتاب قانون مدنی سیاوش هوشیار

قانون و آیین‌نامه دفاتر اسناد رسمی

مورد سوم منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ شامل قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سر دفتران و دفتریاران و آیین‌نامه آن با ضریب ۳ می‌شود، که در زیر میتوانید دانلود کنید:

قانون دفاتر اسناد رسمی آیین نامه آن

کتاب «محشای منقح دفاتر اسناد رسمی» شامل قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران و آیین‌نامه جدید آن با آخرین اصلاحات می‌باشد که همراه با حاشیه نویسی و توضیحات لازم در زیرنویس مواد می‌باشد.

کتاب محشای منقح دفاتر اسناد رسمی هوشیار

احکام اسلامی

مورد چهارم منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ شامل احکام و معارف اسلامی با ضریب ۲ می‌شود. این مورد امتحانی شامل مباحث عمومی احکام و معارف می‌باشد و منبع مشخصی ندارد.

در زیر کتب مرتبط با احکام اسلامی که برای آزمون های استخدامی طراحی شده اند را به سلیقه انتخاب کنید، این کتب مناسب داوطلبان برای این آزمون می‌باشد:

کتب احکام اسلامی

ادبیات فارسی

مورد پنجم منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ شامل ادبیات فارسی با ضریب ۲ می‌شود. این مورد امتحانی شامل مباحث عمومی ادبیات و زبان فارسی می‌باشد و منبع مشخصی ندارد.

در زیر کتب مرتبط با ادبیات فارسی که برای آزمون های استخدامی طراحی شده اند را به سلیقه انتخاب کنید، این کتب مناسب داوطلبان برای این آزمون می‌باشد:

کتب ادبیات فارسی

اطلاعات عمومی و هوش

مورد ششم منابع آزمون دفتریاری اسناد رسمی سال ۱۴۰۲ شامل اطلاعات عمومی و هوش با ضریب ۱ می‌شود. این مورد امتحانی شامل مباحث عمومی می‌باشد و منبع مشخصی ندارد.

در زیر کتب مرتبط با اطلاعات عمومی و هوش که برای آزمون های استخدامی طراحی شده اند را به سلیقه انتخاب کنید، این کتب مناسب داوطلبان برای این آزمون می‌باشد:

کتب اطلاعات عمومی و هوش

بیشتر بخوانید:

اعلام جزییات نحوه دریافت و رفع نقص کارت آزمون دفتریاری ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با سلام. از آزمون دفتریاری هیچ خبری منتشر نمی کنید؟
    از کلید سوالات
    از دفترچه سولات آزمون دفتریاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا