مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری ۱۴۰۳ تمدید شد

پایگاه خبری اختبار- رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون دکتری (Ph.D) سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه ۲۷ آبان ماه خبر داد.

به گزارش اختبار به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر عبدالرسول پورعباس گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۳ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه آغاز شده و هم‌اکنون نیز ادامه دارد و تا پایان روز شنبه ۲۷ آبان ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۸۰ هزار داوطلب در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، افزود: هر داوطلب بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته‌ امتحانی ثبت‌نام‌ و در آزمون مربوط شرکت‌ کند و متقاضیان لازم است ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه اعلام شرایط و ضوابط ثبت‌نام را به دقت مطالعه کنند و در صورت واجد شرایط بودن، کارت اعتباری ثبت‌نام را خریداری و اقدام به ثبت‌نام کنند.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: داوطلبان پس از تکمیل فرم تقاضانامه ثبت‌نام، شماره پرونده و کد پیگیری دریافت می‌کنند که باید در حفظ و نگهداری این اطلاعات محرمانه دقت کنند و حتماً یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت‌نام تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

دکتر پورعباس در پایان خاطرنشان کرد: آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

بیشتر بخوانید:

ضرایب و دروس امتحانی آزمون دکتری حقوق ۱۴۰۳

امکان ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دکتری سال گذشته در آزمون دکتری ۱۴۰۳

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۱ دیدگاه ها

  1. از مسئولین محترم ثبت نام خواهش میکنم زمان ثبت نام مجدد بزارن. زمان ثبت نام اولیه پدرم فوت کرد درگیر بودم اگه میشه لطفا ثبت نام باز کنید

  2. سلام و عرض ادب. آیا امکان تمدید مجدد هست؟ بنده و بسیاری از دوستان از ثبت نام جاماندیم. ممنون می شیم مسئولین لطف و همکاری بفرمایند و سایت ثبت نام رو یک بار دیگه باز کنن برای جاماندگان… .

    1. سلام همچنان منتظر تمدید دوباره ثبت نام دکتری هستیم، خواهش می کنم این فرصت رو به ما جامونده ها بدید. خداخیرتون بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا