مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱ تمدید شد + اصلاحات جدید در دفترچه

پایگاه خبری اختبار- مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور که تا امروز (۲۰ اسفند ۱۴۰۰) مهلت داشت به مدت ۵ روز دیگر (۲۵ اسفند) تمدید شد.

به گزارش اختبار سازمان سنجش با اعلام اصلاحیه ای در دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۱۴۰۱، از تمدید مهلت ثبت نام این آزمون خبر داد.

طبق این اطلاعیه در منابع رشته های ” رشته روان‌شناسی اجتماعی” و ” مدیریت ورزشی” تغییراتی اعمال شده است. این آزمون در ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

اطلاعیه سازمان سنجش:

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام و اعلام اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای آزمون کارشناسی ارشد دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور سال ۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم)

پیرو اطلاعیه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۸ و انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دوره‌های فراگیر دانشگاه پیام نور سال۱۴۰۱ (نوبت بیست و دوم) در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۰، ضمن اعلام اصلاحات به شرح زیر مربوط به دفترچه راهنمای مذکور، بدین‌وسیله به اطلاع متقاضیان ثبت نام در آزمون فوق می‌رساند به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (۱۴۰۰/۱۲/۲۰) برای ثبت نام اقدام ننموده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده است که بتوانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. لذا متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌‌نام و مندرجات این اطلاعیه و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور نمایند.

ضمناً آن دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.

موارد اصلاحی مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام:

۱- مؤلف منبع درس تعامل اجتماعی از منظر اسلام (۱۲۱۷۴۵۶) در رشته روان‌شناسی اجتماعی (۱۲۱۷۳۱) “محمدرضا سالاری و دیگران” صحیح می‌باشد.

۲- نام منبع درسی در سه گرایش مدیریت ورزشی با کدهای (۱۲۱۵۴۳، ۱۲۱۵۴۴ و ۱۲۱۵۴۵) از “روش تحقیق در تربیت بدنی” با کد درس ۱۲۱۵۲۹۴ به “روش تحقیق در علوم ورزشی” تغییر می‌یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا