مهلت و روش اعتراض به نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۳

پایگاه خبری اختبار- داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا ۸ اردیبهشت‌ماه برای اعتراض به نتایج اولیه این آزمون فرصت دارند.

به گزارش اختبار، آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» (نیمه متمرکز) سال ۱۴۰۳ چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ در ۱۵۴ شهر، ۱۸۶ حوزه اصلی و ۵۶۸ حوزه فرعی با حضور ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ نفر برگزار شد. نتایج اولیه این آزمون روز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

بر طبق اطلاعیه سازمان سنجش، آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ تا روز چهارشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

روش اعتراض به نتیجه آزمون دکتری ۱۴۰۳

داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ می‌توانند از طریق سامانه سازمان سنجش نسبت به ثبت اعتراض به نتایج کنکور دکتری ۱۴۰۳ اقدام نمایند.

برای این منظور، داوطلبان می‌بایست به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و با ورود به سیستم پاسخگویی، نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام نمایند.
در بخش آزمون، گزینه «دکتری» و در بخش سال، گزینه «۱۴۰۳» را انتخاب کنید و بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.
در این مرحله باید گزینه «تقاضای بررسی مجدد نمرات اکتسابی، رتبه و نمره کل» را برای اعتراض به نتایج اولیه دکتری انتخاب کنید.
نهایتاً با وارد کردن شماره داوطلبی و شماره پرونده خود، نسبت به ثبت اعتراض به نتایج آزمون دکتری اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا