مهلت یک هفته‌ای رئیس کل دادگستری بوشهر به سازمان سنجش برای مسترد کردن هزینه ثبت‌نام آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

پایگاه خبری اختبار- رییس کل دادگستری استان بوشهر پس از ورود به موضوع خرابی سیستم سرمایشی یکی از حوزه‌های برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در استان، به سازمان سنجش برای بازپرداخت هزینه ثبت‌نام یک هفته مهلت تعیین کرد
به گزارش اختبار به نقل از میزان، مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر صبح روز جمعه ۳ شهریور به منظور نظارت بر روند برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضاییه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر به عنوان یکی از حوزه‌های امتحانی استان حاضر شد.

در این بازدید مشخص شد تمام سیستم‌های سرمایشی این حوزه امتحانی خراب و یا خاموش هستند و به دلیل گرما و میزان رطوبت هوا داوطلبان قدرت تمرکز بر پاسخگویی به سوالات آزمون را ندارند و این موضوع موجب اعتراض داوطلبان شده بود.

پیرو این موضوع مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور دستورات لازم برای جبران خسارات وارده به داوطلبین آزمون وکالت در حوزه امتحانی دانشگاه خلیج را صادر کرد.

براساس نامه رییس کل دادگستری استان بوشهر به رئیس سازمان سنجش، دانشگاه خلیج فارس امکان برگزاری هیچ آزمونی را بدون تایید کارشناس رسمی دادگستری مبنی بر سالم بودن سیستم سرمایشی ندارد.

همچنین رییس کل دادگستری استان بوشهر دستور داد حداکثر ظرف مدت یک هفته تمام هزینه‌های ثبت‌نام و برگزاری آزمون که از داوطلبین اخذ شده بود به حساب آن‌ها واریز شود و تمام حقوق از دست رفته داوطلبین جبران شود.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در نامه خود عنوان کرده است در صورتی که پول داوطلبان به حساب آن‌ها واریز نشود حسب مقررات قانونی با شخص رییس سازمان سنجش برخورد خواهد کرد.

گفتنی است پیش از این با دستور قضای برای رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر و معاون این دانشگاه پرونده کیفری تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید:

سوالات آزمون مرکز وکلای قوه قضائیه ۱۴۰۲ (نسخه غیر رسمی)

زمان اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳ دیدگاه ها

  1. به اسکودا چه ربطی داره.برادر مسئول اجرایی برای برگزاری آزمون سازمان سنجش میباشد نه اسکودا

  2. کاش خوزستان هم ازین مسئولین داشت!
    آزمون کانون وکلا ۱۴۰۱ (سال گذشته) برای ما هم به همین صورت بود ولی دریغ از یک عذرخواهی…

  3. خوشبحالشون ک یکی حواس بهشون بوده،ما که گرگان هستیم حتی یه پنکه هم‌روشن نمیکنن،یسره خودمونو باد میزدیم،سر آزمون کانون ک انقد عرق کردیم تیشرتمون خیس بود میچسبید ب بدن🤦🏼‍♀️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا