نتایج آزمون فوق‌العاده مرکز وکلای قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

پایگاه خبری اختبار- کارنامه داوطلبان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۱ امروز ۳۱ مرداد منتشر شد.

برای ورود به صفحه اعلام نتایج آزمون فوق العاده مرکز وکلای قوه قضاییه کلیک کنید

توجه داشته باشید که برای ورود به صفحه اعلام نتایج، نباید فیل‌ت‌ر‌ش‌ک‌ن بر روی سیستم شما فعال باشد.

این آزمون روز ۲۳ اردیبهشت با شرکت ۷۲ هزار داوطلب برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید:

تهیه منابع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

کتابفروشی بزرگ دادبازار مجموعه ای کامل از کتب حقوقی منبع آزمون مرکز وکلا قوه قضاییه از مولفین و ناشران معتبر کشور را در جهت خرید اینترنتی در اختیار داوطلبان حقوقی قرار داده است. کتب حقوقی خود را بدون نگرانی از عدم موجودی یا تغییر قیمت از سراسر کشور سفارش بدهید.

مشاوره و سفارش در واتساپ

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۱۱۱ دیدگاه ها

  1. خدا ازتون نگذره، این بود قانون تسهیل؟ این بود قدرت مجلس و سازمان سنحش و نهاد قوه قضاییه؟ اونوقت یه خودخواه مثل رییس مرکز بیاد با سرنوشت جوونها بازی کنه؟‌ علم این جونها به روزه انرژی دارن درس خوندن چرا با زندگیشون بازی میکنید؟ قرار بود ملاک «تراز» باشه، «تراز»… چرا نمره خام اعلام کردید؟ حتی از قبل از قانون تسهیل و ظرفیت هم کمتر برداشتید، پول شرکت کننده ها رو پس بده. به چه حقی با سرنوشت جوونها بازی کردید. به بیت رهبری نامه مینویسیم مطمعن باشید شکایت میکنیم..

  2. مجلس حقوقدان واقعی کم داره قوانینی تصویب می کنه که هر کس میتونه به نفع خودش تفسیر کنه.کانون وکلا تفسیر میکنه مجلس پاسخی نداره.

  3. متاسفانه برخی دوستان با رتبه ۷۰۰۰۰ از میان ۷۲۰۰۰ نفر قبول نشدن !
    نمایندگان محترم مجلس چه نشستین !؟
    باید همه قبول بشن تا انحصار نباشه

  4. و این چنین بود که فهمیدیم مجلس دیگر در راس امور نیست …خدا رحمت کند امام رو اگر ایشون زنده بودن در مورد مجلسی که قرار بود به فرموده ایشان در راس امور باشه چی میگفتن؟؟؟

  5. احتمال اینکه یه نفر ۴ تا درسو حتی تا صدم درصد یکی بزنه و دیگر درساهم صدم درصد هاش با هم یکی باشند چقدر هست؟ مثلا ۴ تا درس بشی ۰۶.۶۷ و بقیه بشی ۳۰.۶۷ فکر کنم کسی داشته تایپ میکرده حوصله نداشته

  6. من که نخونده قبول شدم..
    هیچ جیزی بدن زحمت به دست نمیاد،
    میانگینتون به ۳۵ برسه قبول هستین..

  7. عذرخواهی میکنم، من بی طرفانه میگم، شما تصور می کنید اگه تعداد زیادی قبول بشن و وارد کار وکالت بشوند، صرف نظر از آماده نبودن زیرساخت‌های لازم، آموزش ضعیف و چندین مشکلات دیگر، با وجود این همه وکیل موفق خواهید شد، پس بهتره که با تلاش بیشتر و سواد بالاتر قبول شیم و همه رو مقصر ندونیم

  8. سلام چجوری کارنامه محاسبه کردین
    کارنامه من با چند تای دیگه مثل همه تازه تجارت رو هم منفی زدن اونا قبول شدن من نشدم چیکار دارید میکنید با سرنوشت آدما

  9. سلام
    شما اگر از صد درصد ۳۰ درصد هم میزدین نمره نزدیک ۳۲۰۰ میاوردین
    یعنی یک چهرم نمره را هم نیاوردین با وجود اینکه رقابتی در کار نبود فقط کمتر از یک سوم نمره، حالا اعتراض شما برای چی هست معلوم نیست.

  10. فقط پول میگیرن از ما جوان ها مسخره دارن طرح تسهیل بخور تو سرشون من با رتبه ۱۶۴۰ قبول نشدم این قانونشون مثل قانون معافیت دوبرادر بود که بچه ها خودشون معاف کردن نرن سربازی دلشون برای مانسوخته نماینده ها الان بچه ها خودشون وکیل کردن مملکت رانت بازی

  11. چرا دانشگاه ازاد که مجری امتحان بوده در سایت خود سنجش اسمی از نتایج ازمون نیورده ایا دانشگاه ازاد خودشا امروز کشیده کنار و همه را واگذار کرده به مرکز مشاوران؟ حتی یه خبر هم در این زمینه در سایت سنجش دانشگاه ازاد نیست لطفا پاسخ دهید برای رفع شبهات؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا