نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۰ تا پایان شهریور اعلام می‌شود

پایگاه خبری اختبار- سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۰ (برگزار شده در تیرماه ۱۴۰۱) تا پایان شهریورماه خبر داد.

به گزارش اختبار، ابراهیم کیانی، سخنگو و نایب‌رئیس اسکودا اظهار داشت که نتایج آزمون وکالت ظرف ۱۰ روز آینده و بر اساس نمره تراز منتشر خواهد شد.

پیش‌تر مسئولان سازمان سنجش اعلام کرده بودند که نتایج ظرف ۴۰ روز از برگزاری آزمون منتشر خواهد شد. بااینحال چندی بعد رئیس اسکودا در یک نشست خبری گفت نتایج حدودا دو ماه بعد از آزمون و تا پایان شهریور منتشر می‌شود.

آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ پس از چند مرتبه تعویق نهایتا در ۳۰ تیرماه سال ۱۴۰۱ برگزار شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۱۲ دیدگاه ها

  1. ۲۸ شهریور شد پس آقایان کی می خواهند جواب آزمون وکالت را بدهند؟!! به مرکز خرده میگرفتند که چرا دیر نتایج را اعلام می کنید الان خود کانون قریب یک ماه است که نتایج را اعلام نکرده.چرا ؟! کی میخواهد اعلان کند؟

  2. معیار انحراف عدد تراز باید طوری محاسبه شود که ۱۰۵۱۲ نفر پذیرش شوند، به گفته سازمان سنجش و مجلس.. وسلام

  3. سلام
    حدنصاب شناور تراز و… چیزی به جای نمانده
    قطعا ۲۰۰۰ نفری پیدا خواهند شد که در ازمون امسال با روش تراز نمره ۱۰۰ درصد بگیرند
    این عحیب نیست،؟ حالا اگر با این موارد هم قبول نمیشوید به فکر کار دیگر باشید

  4. احسنت.دیگه طرح سوالات مزخرف و پر ابهام خارج میشه.و سوالات استاندارد تری طرح میشه که تراز یک درصد اول بالاتر بره.

  5. من فکر می کنم آقای کیانی باید یک مسافرت تشریف ببرند و به آرامش برسند… در مصاحبه های اخیر آشفتگی های زیادی دیده می شود… مثلاً ایشان گفتند که هر کس با هر نمره در سیستم جدید پذیرفته خواهد شد…. این یک دروغ محض است… فقط کسانی قبول خواهند شد که ۷۰ در صد از نمره یک درصد اول آزمون را بیاورند…

    یا مثلاً ایشان بیان داشته اند که در سیستم جدید پذیرش هیچ حد نصابی نیست… در حالی که کسب ۷۰ در صد از نمره یک درصد اول آزمون خودش یک حد نصاب است… که بهش می گن حد نصاب شناور… یعنی دیگه طراحان سوال با سوالات ناهنجار نمی توانند داوطلبان را بیسواد جلوه دهند چون میزان قبولی ها با مقایسه بهترین رتبه های آزمون مشخص می شود.

    ایشان برای حفظ کرامت وکلا شایسته است یک مدت استراحت به خودشان بدهند و این قبیل مصاحبه ها را انجام ندهند…

    1. در تکمیل فرمایشات شما، معیار انحراف ضریب در فرمول تراز بر اساس آزمون سراسری و باید طوری محاسبه شود که از بین ۸۲ هزار داوطلب شرکت کننده در آزمون لااقل ۱۰۵۱۲ تا ۱۰۸۰۰ نفر پذیرش و قبول شوند‌..

  6. با سلام دوستان بنده پارسال رتبه ۸۹ شدم بین ۹۸۲ نفر شرکت کننده در استان خودم امکانش هست امسال با طرج تسهیل قبول بشم؟درصدام نسبت به پارسال دوبرابر بهترن خیلی خوب سوالات را جواب دادم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا