نتایج آزمون وکالت ۹۷ اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد

دکتر شهبازی نیا، رییس اسکودا:

نتایج آزمون وکالت ۹۷ اوایل بهمن ماه اعلام خواهد شد

کلید سوالات طی دو یا سه روز آینده منتشر خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- دکتر شهبازی نیا، رییس اسکودا به عنوان برگزار کننده آزمون وکالت ۹۷ از اعلام نتایج این آزمون در اوایل بهمن ماه جاری خبر داد.

مرتضی شهبازی نیا در گفت‌وگو با ایسنا در رابطه با تاریخ اعلام نتایج آزمون کارآموزی وکالت سال ۹۷، اظهار کرد: نتیجه آزمون اوایل بهمن ماه اعلام می‌شود و تاریخ دقیق آن با تعامل اسکودا و سازمان سنجش کشور مشخص می‌شود.

رییس اسکودا با اشاره به اینکه اخیرا تعداد آزمون‌های برگزار شده توسط سازمان سنجش کشور زیاد بوده است، عنوان کرد: نتایج آزمون‌ها با توجه به این شرایط باید اعلام شود.

وی در رابطه با تاریخ دقیق انتشار پاسخنامه رسمی سوالات آزمون وکالت ۹۷ نیز، تصریح کرد: کلید سوالات طی دو یا سه روز آینده از طریق سایت سازمان سنجش کشور اعلام خواهد شد. 

شهبازی نیا با اشاره به اجلاس یکروزه روسای کانون های وکلا و هیئت رییسه اسکودا که روز گذشته – ۶ دی ماه- در بوشهر برگزار شد در رابطه با محوریت موضوعات مورد بررسی در این نشست مشترک، بیان کرد: در این جلسه ۳ موضوع مورد بحث قرار گرفت. یک موضوع در رابطه با اصلاح مقررات وکالت، طرح های مطرح در مجلس شورای اسلامی و طرح پیشنهادی کانون‌های وکلا بود. 

رییس اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران (اسکودا)، اضافه کرد: موضوع مورد بحث دیگر در رابطه با لایحه شورای عالی استان ها در مورد اداری بودن دفاتر برخی از مشاغل از جمله وکلا، پزشکان، رسانه ها و … بود که تصمیم گیری شد تا چطور انجام شود.

وی، گفت: همچنین در رابطه با مبلغ ۸۰۰ هزار تومانی که در قوانین بودجه برای پرداخت وکلا به قوه قضاییه جهت تمدید پروانه وکالت پیش بینی شده است با توجه به اینکه از نظر نهاد وکالت اعطای چنین وجهی موجبی ندارد و فشاری برای وکلا علی الخصوص وکلای جوان محسوب می شود نیز مذاکره و تصمیم گیری شد.

 آزمون وکالت ۹۷ نهم آذر ماه به صورت هماهنگ در ۲۵ مرکز استان برگزار شد و در مجموع ۷۳۶۱۶ نفر در این آزمون شرکت کردند که از این تعداد ۳۴۶۰۴ نفر زن و ۳۹۰۱۲ نفر بودند.

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۳۹ دیدگاه ها

  1. خدای من!
    نهم آذر کجا الان یازدهمه دی ماهه.کلید سوالات شاید دست حسن روحانیه!

  2. و بازهم خوش قولی های مسئولان ، وقتی نمیتونین شر حرفتون وایستین چرا تاریخ مشخص میکنین!!چرا وعده و وعید موچ میدین !!فقط باید به حال خودمون که بازیچه مسؤلان محترم شدیم تأسف خورد
    از سایت محترم اختبار تقاضا دارم به نیابت از حامعه حقوقی پیگیر این مسأله باشن جمعه گفتن دوسه ردز دیگه کلید منتشر میشه امروز سه شنبه س آیا سه روز نشده!!؟؟

  3. وعده های جناب شهبازی نیا ما رو یاد وعده های روحانی میندازه وقتی فرمودن امسال سوال اختلافی نداریم میشد حدس زد چنین سولاتی طرح بشه که بعد چهل روز نتونن کلیدشو پیدا کنن

  4. از قدیم گفتن تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها شما که خیلی به خودتون مطمئن بودید و میگفتید سوالی اختلافی وجود نداره سر حرف خودتون وایسید شیشم‌ شد یازدهم و هنوز خبری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا