نتایج آزمون وکالت ۹۵ فردا پنجشنبه اعلام می شود

بنا بر اطلاعیۀ سازمان سنجش آموزش کشور؛

نتایج آزمون وکالت سال ۱۳۹۵ فردا منتشر خواهد شد

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموز کشور با انتشار اطلاعیه ای اعلام نموده است که؛ نتایج آزمون وکالت ۹۵ فردا پنجشنبه اعلام می شود .

متن این اطلاعیه که دقایقی پیش در سایت این مرکز قرار گرفت، به شرح زیر است:

اطلاعیه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور درباره زمان اعلام نتایج آزمون‌ ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (مورخ ۱۳۹۵/۹/۵)

 سازمان سنجش آموزش کشور بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ کلیه‌ داوطلبان‌ شرکت کننده در آزمون‌ ورودی متقاضیان اخذ پروانه کارآموزی وکالت اتحادیه سراسری کانونهای وکلای دادگستری ایران (مورخ ۱۳۹۵/۹/۵) می‌رساند که نتایج آزمون مذکور از طریق سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  در روز پنجشنبه مورخ ۱۳۹۵/۱۰/۱۶ (تا ساعت ۱۸) برای اطلاع داوطلبان ذینفع اعلام خواهد شد.

 

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۶۰۳ دیدگاه ها

  1. جناب فرشاد عزیز که پاسخ سوال بنده در مورد استهلاک سرمایه شرکتهای سهامی را دادید،ایا میتوانید منبعی برای مطالعه بیشتر معرفی فرمایید

  2. به امین ق: من وضعیت خوبی ندارم متاسفانه. و با کلید سنجش اوضاعم بسیار خراب تر هم شد. چه تعارفی؟؟؟ چیزی نیست که اعلام کنم. ولی مطمینم شما آقای بخشنده فاطمه خانم و محبوبه خانم از مازندران و …. با رتبه های عالی قبول هستید و امیوارم بقیه دوستانی هم که متاهل اند یا مشکلات دیگری دارند مثل آقا حجت الله یا کاشف و خانم یا آقای ناشناس ایران ( که خیلی زحمت کشیدند و پیگیری کردند) قشقایی عسگری عزیر از خوزستان و شیراز جان و … موفق باشند و نتیجه خوبی بگیرند.

    1. لام محترم سلام. بنده هم ارزوی بهترینها را برایتان دارم. امید وارم با اعلام قبولی خودتان ما رو سورپرایز کنید.

    2. لام جان؛ من شما رو نمیشناسم؛ اما شما رو احساس میکنم و حس میکنم انشالا قبول میشید.
      انشالا هممون توی آزمون الهی، مقبول درگاه حق باشیم…

  3. امسال کف معدل تمامی کانونها بین ۰/۳ تا ۰/۵ بیشتر میشه..دلیلش همه اینه چه سطح کیفی سوالات شبیه پارسال هست ولی چون امسال ۱۰ تا ۱۵% کاهش ظرفیت نسبت به پارسال داریم این افزایش طبیعیه.

      1. منم خراسان هستم ولی امیدوارم معدل پایین بیاد اما بالا نره. امسال شرکت کننده ها تقریبا ۲ برابر شدن. بچهای خراسان هم قوی هستن

      2. درسته که ظرفیت خراسان ۸۵% نسبت به سال قبل بیشتر شده ولی این رو هم در نظر بگیرید که تعداد داوطلبینی هم امسال دو برابر شده..به طور کلی امسال به علت افت محسوس ظرفیت کانون مرکز نسبت به سال قبل٬ بسیاری از افرادی که ترجیح میدادن در کانون مرکز شرکت کنند٬ امسال در کانون شهر خودشون شرکت کردن..به طور کلی مجموع ظرفیت پذیرش همه کانونها نسبت به سال قبل ۱۵% کاهش داشته

  4. سلام دوستان گلم.من تا دیشب استرس عجیبی داشتم جوری که دست چپم دیگه خشک شده بود دیشب رفتم حرم خیلی سبک تر شدم الان دیگه توکل کردم بخدا.هروقت بیاد و هر چی بیاد.
    پیشاپیش تبریک میگم به همه کسایی که قبول شدن و ارزوی موفقیت برا اونهایی که به هردلیلی رد شدن
    منم اگع خدا خواست و قبول شدم که خدارو روزی هزار بار شکر می کنم و موفقیت رو نتیجه تلاشای همسرم و دوپسربچه خودم میدونم اگرم رد شدم از همینجا ازاین عزیزان معذرت خواهی می کنم همسر عزیزم ببخش که نتونستم ذره ای تلاشت رو شب بیداری ها و دلداری دادناتو جبران کنم.
    پسرای گلم ببخشید که نتونستید بچگی کنید توی اوج نیازتون کنارتون نبودم و شبهارو تنهایی صبح کردین و روز رو تنهایی شب کردین.شرمنده همتونم بخدا تلاشمو کردم شاید خیلی ها از من بیشتر تلاش کردن

      1. بخدا آدم از بعضی کامنتها قلبش به درد میاد و از ته آرزوی اجابت دعای اون طرف رو میکنه. مثل این خانم یا اون سعید که اخویشو از دست داده بود یا اونکه اشک مادرشو بارها دیده بود و… . خدا به هممون رحم کنه….

    1. خواهر عزیز طوری حرف میزنید که انگار در خوندن سهل انگاری کردید!!.در صورتی که من مطمئنم بیش از پنجاه درصد شرکت کنندگان از تمام وجودشون مایه گذاشتن و نتونستن سهمیه کسب کنند و نه اینکه قبول نشدن.اونی که باید از اطرافیان ما و خود ما عذر خواهی و طلب بخشش کنه اسکودا اعضا هیئت مدیره کانونها هستن که خودشون خوب میدونن چه ظلمی در حق داوطلبها کرده و میکنن.باور کنید اگه از خودشون آزمون بگیرید این سوالات که پیشکش حتی در بدیهی ترین اصول حقوقی هم توانایی پاسخ دهی ندارن و قطعا جزو آخرین رتبه با اختلاف فاحش با بقیه میشن!
      مشکل اینجاست که ماها پذیرفتیم که حتما تلاشمون کافی نبوده که قبول نشدیم .!در صورتی که با این سهمیه بسیار بسیار ناچیز(یک نفر به ازای هشتادنفر)مضحکه که خودمون رو سرزنش کنیم و یا گرفتار سیاست اختلاف در نقد و بررسی سوالات و یا دیر و زود شدن اعلام نتیجه بشیم که همین مسائل رو طرح میکنن تا ما مشغول به جزئیات بشیم و یادمون بره چه ظلمی در حقمون دارن میکنن!

    2. واقعاً اشخاص متأهل استحقاق ارفاق بیشتری دارند. سهمیه رو باید اینها بدن……………………………..

      خانم نسیم؛ خودم بارها شاهد کار بسیاری از دوستان پرتلاش خود بودم که متأهل بودند (زن یا مرد) و اتفاقاً نتایج خوبی توی آزمون دکتری و وکالت گرفتن. البته اکثر این موارد ، مواردی بوده که زن و شوهر با هم درس می خوندند (هم رشته) و کمک علمی همدیگه هم بودند. اما موارد دیگه هم بوده و شمام به لطف خدا شما حتماً قبولید.

      من ناشکری نمیکنم اما برکتی که خدا به زندگی متأهلها میده خیییییییییلی بیشتر از برکتیه که به ما مجردها میده: بارها توی قرآن در مورد ازدواج و کمکی که خدا به متاهلین میکنه با این عبارت اومده: یغنیهم الله من فضله…

  5. دوستان توروخدا یکی بگه کف معدل قبولی کانون کرمانشاه ایلام چنده مردم از استرس معدلم ۱۱.۲۰شده

  6. حالا جالب میشه اطلاعیه بدن امروز هم اعلام نمیشه… فک کنم بچه ها میرن سنجشو منفجر میکنن.!!
    دوستان بعد از اعلام نتایج همه دوباره بیاین ببینیم با سال قبل چقد فرق کرده (کف معدلو …)

    1. انگشت شصتم بی حس شد از بس رفتم سایت سنجش و رفرش کردم…
      چرا نمیزارنننننننننننن…..

    2. اتفاقا من هم منتظر همچین چیزی هستم جواب ندن توی این حال گیری و استرس وخلاصه…….یه کمی بخندیم

  7. من خودم امسال امتحان دادم. هر روز می آیم و این نظرات را می خوانم. حرف برای گفتن زیاد دارم که اینجا مجالش نیست. فقط می خواهم از اینجا به مسئو لین کانونها و اسکودا بگویم تا جائی که میتوانید مقاومت کنید. نگذارید ردای وکالت به سرنوشت مدارک دانشگاهیمان دچار شود. هر چند میدانم کار سختی است اما حفاظت از شان وکالت به عهده شماست. نگذارید جایگاه رفیع وکالت همانند مدارک دانشگاهیمان ابزاری برای تفاخر و فخر فروشی به خاله ها و عمه ها شود. از تمامی وکلا و آنهایی که خود را شایسته این جایگاه میدانند عاجزانه درخواست دارم به میدان بیایند و در مقابل این موج که سعی دارد با ایجاد فشار و نه از روی لیاقت و شایستگی راه وکالت را بر خود هموار کند یار و یاور کانون و اسکودا باشند.
    خسته نباشید و ادامه دهید. یا حق.

  8. خدا مررردم از استرس جرا نمیاد….
    الان رتبه امون مشخص شده دیکه اصلا نمیتونم حدس بزنم قبولم یا نه با وضعیت ظرفیتی ک کانون ما داره…
    فقط ٢٠ نفر….
    خدایا…..

    1. با احتمال بسیار زیاد بله.
      پارسال کف معدل همدان ۱۱و۶۹ بوده شما یک نمره از پارسال بالاتر هستید.
      انشاله قبولید

      1. پارسال نفر آخر همدان ۱۱/۴۰ بود،ممنون از امیدواریتون الهی که همتون موفق سربلند باشید.

    2. دوستان اگر قبول شدیم یا نشدیم بیاییم معدلا و درصدامون رو بگیم..اگه قبول نشدیم حتما مصلحتی درش بوده که ما بی خبریم! برا من دعا کنید قضاوت قبول شم چون تو مرحله تشریحی هیچ امیدی ندارم دعا میکنم هرکی ب نتیجه تلاشش و اونچه که مصلحتشه برسه!
      فاطمه خانوم که گفتی ذتبم ازتو بهتر میشه اصلا مهم نیست مهم اینه جز ۶۰نفر بشیم تو این ماراتن!البته ارزو میکنم جز چندتای اخر نشیم که با سهمیه بقیه رد بشیم

      هرچند گاهی از خانوم زنده دل دلگیر میشدم که چرا پیامامو نمیذاره ولی از زحمات شبانه روزیشون تشکر میکنم کسی از مسوولین که به فکرمون نبود فقط این سایت بود و پرحرفیای ما…

    1. با توجه به کاهش ظرفیت ۴۰۰ نفری کانون مرکز و ذکر این نکته که کانون یزد که پارسال در مرکز ۱۴۰ نفر سهمیه داشت و امسال با ۷۰ نفر جدا شد، انتظار میره بقیه استانهای کانون مرکز یعنی سمنان و هرمزگان هم که پارسال ۱۴۰ نفر و سیستان ۸۰ نفر سهمیه داشتند نصف بشود و جمعا این سه استان ۱۸۰ نفر از ۶۰۰ نفر را شامل شوند…یعنی عمده کاهش ظرفیت در کانون مرکز شامل حال استانها شده و گمان کنم استان تهران امسال ۴۰۰ تا ۴۲۰ نفر ظرفیت داشته باشه که ۲۸۰ تا ۳۰۰ نفر مختص شهر تهران باشن….

      1. سالهای پیش که هزارنفر میخواست مرکز ظرفیت تهران کمتر ازینا بود..الان که ۶۰۰نفر میخوان ۴۰۰تا فقط استان تهرانه؟ منطقیه این؟

      2. جمعیت استان تهران بالای ۱۲ میلیون نفر هست و مجموع اون سه استان دیگه حدود ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر. انصاف اقتضا می کنه همین طور باشه که شما پیش بینی کردی. به خصوص که فعالیت های اقتصادی هم در تهران متمرکز است. ببینیم بزرگان چه تصمیمی می گیرند.

    2. عزیزم پارسال که ظرفیت مرکز ۱۰۰۰ نفر بود، ۵۰۰ نفر استان تهران بود… و ۵۰۰ نفر سمنان و یزد و هرمزگان و سیستان بود…. از ۵۰۰ نفر تهران ۳۴۴ نفر شهر تهران بود و ۱۵۶ نفر حومه تهران
      جهت اطلاع دوستان

  9. بچه‌ها سلام
    بر اساس کلید سنجش رتبم توی فاضل شد ۲۴.
    به نظرتون خود تهران قبولم؟؟؟

      1. خیر ،دوست عزیز اولا تخمین اونها بر اساس کلید خوشون بوده، ثانیا فراوانی افراد شرکت کننده از لحاظ قوی و ضعیف کافی نیست، ثالثا خیلی از افراد بدون پاسگویی به سوالات وارد سیستم تخمین شده اند. نه فاضل بلکه هیچ شخص و موسسه ای نمیتونه تخمین درست بزنه. از طرفی با توجه به تعداد زیاد شرکت کننده ها در آزمون وکالت و نزدیکی فشرده معدلها بهم قطعا تراز سرنوشت ساز خواهد بود.دوستان عزیز لطفا اطلاع رسانی کنید فریب موسسات رو نخورید،

          1. بله با این درصد قبولند ایشالا ،اما منظور من اینه که تخمین موسسات واقعی و دقیق نیست

    1. در مورد سهمیه ایثارگران باید بگم که بعد از اعلام نتایج سهمیه ایثارگران اعمال میشه و ایثارگرانی که ۷۰ درصد نمره نفر آخر رو کسب کردن به ترتیب جایگزین نفرات آخر میشن….اولا در هر کانون دو دسته رتبه خواهد بود یک سری آزاد و یک سری ایثارگر…مثلا در کانون مرکز نفر ۶۰۰ میانگین نمراتش ۶۰ باشه…حالا ایثارگران از رتبه ۱ چک میشن، اونایی که ۷۰ درصد نمره ۶۰ رو کسب کرده باشن… یعنی میانگین ۴۲ درصد …جایگزین رتبه ۶۰۰ میشه، و به همین ترتیب رتبه ۲ و ۳ و ۴ و الی آخر ایثارگران که ۷۰ درصد رو کسب کرده باشن جایگزین نفرات آخر میشن…یعنی امروز در کانون مرکز رتبه های ۵۵۰ تا ۶۰۰ باید منتظر اعمال سهمیه ایثارگران باشن و این امکان وجود داره که این ۵۰ نفر آخر حذف بشن و ایثارگران جایگزین بشن….

    2. با توجه به اون چیزایی که از صحبتهای آقای لام دستگیرم شد شما حتما خود تهران هستی. چون در بدترین حالت رتبت از ۳ برابر این رتبه که بیشتر نمیشه؟ شهر تهران بر اساس صحبتهایی که توی این چندوقت شد انگار تا ۱۵۰ رو میگیره. انشالا قبولی. به فکر وکیل سرپرست خوب باش.

      1. اگر واقعا سال قبل تا رتبه ۳۱۳ تهران قبول شده باشند و ۳۳ درصدی که مرکز کاهش ظرفیت داشته (با احتساب جدا شدن یزد) عینا به خود تهران هم تحمیل بشه که فکر کنم ظرفیت بشه ۲۰۹. ۱۵۰ نفر برای این شهر بزرگ که پایتخت اقتصادی هم هست کمه. فکر نکنم در بدبینانه ترین وضع کم تر از ۲۰۰ نفر برای تهران بردارند. البته از صحبت های دوستان بر می آمد که تا ۲۵۰ هم احتمالش هست.

      2. دوست عزیز ١۵٠ برای تهران معقول نیست اگه تهران ١۵٠ تا بگره سیستان چند تا باید بگیره؟ پارسال تا رتبه ۴٧۵ استان تهران بود که ٣٣۴ تا شهر تهران بود، به نظر حداقل ٢٠٠ نفر شهر تهران و ١٢٠ تا هم استان تهران

        1. به نظر می رسه نباید از ظرفیت تهران مثل استان های دیگه اونقدر کم بشه. باز باید منتظر موند. چیزی شفاف نیست که حداقل بر اساس اون حساب و کتاب کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا