اعلام نتایج مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ در اردیبهشت ۱۴۰۱

پایگاه خبری اختبار- آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ در ۲۰ مرکز استان و با حضور نزدیک به ۱۵ هزار شرکت کننده برگزار شد.

به گزارش اختبار معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه پس از فرایند برگزاری آزمون، از اعلام نتایج تستی این آزمون در اوایل اردیبهشت ۱۴۰۱ خبر داد.

طبق اطلاعیه آزمون قضاوت ۱۴۰۰ (جذب عمومی) ثیت نام این آزمون از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۵لغایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۱ انجام شده بود و آزمون صبح امروز (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) در محل های اعلام شده برگزار شد.

نتایج مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰ در اردیبهشت ۱۴۰۱

معاون رئیس قوه قضاییه در این خصوص عنوان کرد: نتایج آزمون تستی تا اوایل اردیبهشت ماه از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام می گردد. پذیرفته شدگان این مرحله در ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۱، در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد.

این مقام عالی قضایی افزود: امروز شاهد روند برگزاری آزمون با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از تمامی دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کنیم.

۸۰درصد شرکت کنندگان آقایان و ۲۰درصد خانم ها

وی با بیان اینکه ۸۰درصد شرکت کنندگان این آزمون را آقایان و ۲۰درصد آن را خانم ها تشکیل می دهند، افزود: از بین تحصیل‌کردگان حوزه ۱۹ درصد و دانشگاهی ۸۱ درصد حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

معاون رئیس قوه قضاییه بیان داشت: چند برابر قبول شدگان تستی این آزمون برای آزمون تشریحی دعوت می‌شوند و قبول شدگان تشریحی برای مصاحبه شفاهی و سپس برای آزمون روانشناسی و نهایتاً برای گزینش معرفی می شوند.

امتحان تشریحی در ۶ خرداد ۱۴۰۱

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه در سراسر کشور با کمبود قاضی مواجه هستیم، اذعان داشت: جذب قضات می تواند موجب تسریع در روند رسیدگی ها شود و موجبات رضایت‌مندی هر چه بیشتر مردم را فراهم نماید.

شایان ذکر است داوطلبان پذیرفته شده در مرحله تستی آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال ۱۴۰۰، روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۶ در آزمون تشریحی شرکت خواهند نمود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۸ دیدگاه ها

  1. چرا انقدرررررر تاخیر دارین؟؟؟؟
    میدونین آینده چه تعداد آدم وابسته به این ازمونه؟
    این همه اهمال و تعلل برای چیه؟
    با زندگی و آینده و جوونی ما بازی نکنین،اعلام کنین تا کسی ک رد شده بره سراغ آزمونهای دیگه،اونی هم که قبوله فرصت مناسب برای مطالعه منابع تشریحی داشته باشه

  2. سلام. و عرض ادب . اوایل اردیبهشت و هفته اول اردیبهشت هم گذشت اما گفته معاونت محترم رئیس قوه قضاییه تا این لحظه محقق نشد. نتایج اولیه و تستی ازمون قضاوت اعلام نشده… عزیزان کسی اطلاعی در این موضوع دارد؟!

  3. ای کاش این بازخوردها را مسئولین محترم میخوندند و میدونستند قراره چی بشه.
    واقعا بچه های دهه ۶۰ تا چند سال دیگه بشه قطعا دق کردند مخصوصا اونا که میفهمند و دغدغه دارند

  4. سلام
    منظور از مصاحبه شفاهی، مصاحبه گزینشی‌ست یا مصاحبه علمی؟ و اگر علمی‌ست منابع را چرا اعلام نکردند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا