نحوه رفع ایراد عدم اعمال سهمیه کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور روش رفع ایراد عدم اعمال سهمیه در کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه اسفند ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، دومین آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ در بعد از ظهر روز جمعه ۱۸اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرهای محل برگزاری آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه (اسفند ۱۴۰۲)

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت نامی تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.

یکی از مشکلاتی که پس از انتشار کارت آزمون ممکن است بعضی داوطلبان با آن روبرو شوند، عدم درج سهمیه انتخابی است.

در کارت شرکت در آزمون در مقابل «سهمیه ثبت نامی» آن دسته از داوطلبانی که در تقاضانامه ثبت نام و با توجه به ضوابط داوطلب سهمیه رزمندگان و ایثارگران شده اند و سهمیه آنان مورد تأیید ارگان ذیربط قرار گرفته است عیناً همان عنوان سهمیه انتخابی قید شده است.

اما اگر داوطلبی متقاضی سهمیه رزمندگان – ایثارگران شده باشد و سهمیه‌اش از سوی ارگان ذیربط مورد تأیید قرار نگیرد، در کارت شرکت در آزمون او در مقابل عنوان سهمیه عنوان «آزاد» درج می‌شود.

این موضوع ممکن است باعث نگرانی داوطلبان شود اما سازمان سنجش در اطلاعیه مربوط به نحوه دریافت و رفع نقص کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه، روش پیگیری و رفع این مشکل را اعلام کرده است.

در این اطلاعیه آمده است:

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید، سپاه پاسداران، ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۸ منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در این درگاه اطلاع‌رسانی نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایید تا درصورت تأیید توسط ارگان مربوطه سهمیه برای آنان اعمال شود.

در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

ضمناً تأکید می شود متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ به ارگان های ذیربط نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می شود. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

سفارش منابع آزمون وکالت از سراسر کشور

جهت سفارش منابع آزمون وکالت اسکودا و مرکز وکلای قوه قضائیه از سراسر کشور میتوانید به وبسایت کتابفروشی حقوقی دادبازار مراجعه کنید. کتابفروشی حقوق دادبازار مجموعه جامع از کتاب حقوقی مناسب آمادگی آزمون وکالت از ناشران و مولفان معتبر کشور می‎باشد.

سفارش منابع آزمون وکالت سفارش در تلگرام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا