نحوه رفع نقص کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور نحوه رفع نقص کارت آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲، صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳ در ۷۵ شهرستان کشور برگزار می‌شود و کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه شنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور برای پرینت در دسترس خواهد بود.

نحوه‌ دریافت کارت شرکت در آزمون 

متقاضیان آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۲می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.
برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

نحوه اعتراض به مندرجات کارت شرکت در آزمون

۱-در صورت مشاهده مغایرت در بندهای ۱، ۲، ۳ و ۴ (نام خانوادگی نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه و کدملی ) کارت شرکت در آزمون، لازم است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمائید.

۲- چنانچه به بندهای ۷، ۸ و ۹ (سهمیه ایثارگران، تاریخ فارغ التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) معترض هستید می توانید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید و در صورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض هستید ضرورت دارد در روز پنجشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۲از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ براساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمائید.

اعتراض به جنس و معلولیت

اگر خواستار اعمال بند ۶ (معلولیت) و یا تغییر شدت معلولِیت هستید، لازم است فرم مخصوص معلولیت را از سازمان بهزیستی دریافت نموده و تحویل واحد رفع نقص نمائید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید.

رفع مغایرت سهمیه ثبت نامی

چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیاد شهید، سپاه پاسداران، ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۳منحصراً به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در این درگاه اطلاع‌رسانی نسبت به اصلاح سهمیه اقدام نمایید تا درصورت تأیید توسط ارگان مربوطه سهمیه برای آنان اعمال شود. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

نحوه پیگیری عدم اعمال سهمیه

متقاضیانی که در مرحله اول ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند ولی سهمیه آنان به هر دلیل از طرف ارگان ذیربط مورد تایید قرار نگرفته، برای بررسی و روشن شدن وضعیت سهمیه خود (بعد از ویرایش) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵به ارگان های ذیربط نیز مراجعه نمایند. بدیهی است در صورت تایید سهمیه توسط ارگان ذیربط، سهمیه درخواستی اعمال می شود. در غیر این صورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچ اعتراضی قابل قبول نیست.

ایرادات عکس داوطلب

 چنانچه عکس روی کارت متقاضی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضرورت دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکس دار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «۲» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمایند، موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دوره قوانین عام و خاص منبع آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا