نحوه رفع نقص کارت آزمون وکالت ۱۴۰۲

پایگاه خبری اختبار- سازمان سنجش آموزش کشور نحوه رفع نقص کارت آزمون وکالت ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش اختبار، آزمون وکالت سال ۱۴۰۲ کانون‌های وکلای دادگستری صبح روز جمعه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۳در ۳۳ شهرستان کشور برگزار می‌شود.

کارت شرکت در این آزمون روز سه‌شنبه ۱۰ مرداد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

نحوه‌ دریافت کارت شرکت در آزمون 

داوطلبان آزمون وکالت می‌توانند با وارد کردن شماره پرونده و اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و …) خود نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی پرینت کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند.

نحوه اعتراض به مندرجات کارت شرکت در آزمون

۱- چنانچه به بندهای ۱، ۲، ۳، ۴، ۷، ۹ و۱۰ (شامل: نام خانوادگی و نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کدملی، سهمیه ایثارگران، تاریخ فارغ التحصیلی و عنوان رشته تحصیلی) معترض هستید می توانید حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۳منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

۲- درصورتی که نسبت به موارد مشروح ذیل معترض هستید ضروری است در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۲از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ براساس اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمائید.

۲-۱- چنانچه نسبت به بندهای ۵ و ۶ (جنس و معلولیت) معترض هستید.

تبصره: درخصوص بند ۶ (معلولیت) و شدت معلولِیت اگر مغایرتی مشاهده نمودید و یا خواستار اعمال بند فوق هستید، لازم است فرم مخصوص معلولیت را تحویل واحد رفع نقص نمائید تا اقدامات لازم در این خصوص بعمل آید.

۲-۲- چنانچه مغایرتی دراطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه بنیادشهید – سپاه پاسداران – ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۳منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید تا درصورت تایید سهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال شود. در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نخواهد بود.

نحوه پیگیری عدم اعمال سهمیه

داوطلبانی که در زمان ثبت نام متقاضی استفاده از سهمیه بوده اند و سهمیه درخواستی آنان از طرف ارگان مربوط مورد تایید قرار نگرفته، ضرورت دارد پس از مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات و اصلاح سهمیه، عدم تایید سهمیه خود را از ارگان ذیربط پیگیری کنند.

ایرادات عکس داوطلب

چنانچه عکس روی کارت داوطلب دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس است ضروری دارد ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «۲» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در واحد رفع نقص مراجعه نمایید و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف شود. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلّف تلقی و برابر مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مشاهده نشانی باجه های رفع نقص احتمالی کارت  شرکت درآزمون کانون وکلا ی دادگستری (اسکودا) سال ۱۴۰۲

بیشتر بخوانید:

شهرهای محل برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۲

اعلام تعداد داوطلبان هر استان در آزمون وکالت ۱۴۰۲؛ مجموع داوطلبان: ۱۱۰ هزار نفر

نمایش بیشتر
دوره DBA-MBA حقوقی مدرک دانشگاه تهران موسسه دکتر بهنیایی

نوشته های مشابه

‫۵ دیدگاه ها

  1. سلام
    عزیزانی که موافق تعویق هستند میتونن با سرچ تعویق آزمون وکالت در اینترنت و ورود به سایت فارس نیوز و کارزا مربوطه، حمایت خود را اعلام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا