پرونده اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه امروز بسته می‌شود؟

پایگاه خبری اختبار- درحالیکه برخی منابع غیر رسمی مدعی اعلام نتایج آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در روز ۲۹ آذر بودند، این اخبار غیر رسمی رنگ واقعیت به خود نگرفت و همچنان زمان دقیق اعلام نتایج مشخص نیست.

به گزارش اختبار، آزمون سال ۱۴۰۰ مرکز وکلای قوه قضاییه و همچنین آزمون کارشناسی رسمی این قوه روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه سال جاری برگزار شدند.

بخش ویژه اخبار مربوط به آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در پایگاه خبری اختبار را از اینجا دنبال کنید

پیش از این معاون مرکز وکلای قوه قضاییه روز ۱۹ آذر ۱۴۰۰ در یک استوری در حساب اینستاگرام خود به نقل از رئیس این مرکز، از اعلام نتایج آزمون‌های وکالت و کارشناسی رسمی قوه قضاییه تا پایان آذر خبر داده بود، بنابراین می‌توان انتظار داشت تا پایان امروز، چشم‌انتظاری طولانی داوطلبان نیز خاتمه پذیرد.

زمزمه‌های تداوم بلاتکلیفی

علی‌رغم اینکه هنوز روز ۳۰ آذر به پایان نرسیده، زمزمه هایی مبنی بر اعلام نشدن نتایج آزمون در این روز شنیده می‌شود. بعضی منابع غیررسمی ماننده صفحه اینستاگرامی غیر رسمی منتسب به سازمان سنجش مدعی شده‌اند که نتایج آزمون امروز نیز منتشر نمی‌شود.

همچنین برخی مخاطبان اختبار می‌گویند در تماس با مرکز وکلای قوه قضاییه به آنها گفته شده امروز منتظر نتایج نباشند، گفته‌هایی که اختبار نمی‌تواند مستقلا صحت آنها را تایید کند.

آنچه در میان قطعی و روشن است، کوتاهی مسئولان مرکز وکلای قوه قضاییه در اطلاع‌رسانی دقیق و تلاش برای رفع نگرانی و بلاتکلیفی شرکت‌کنندگان این آزمون‌هاست.

با گذشت بیش از ۲ ماه از تاریخ آزمون، انتظار می‌رفت مسئولان در این رابطه به یک استوری اینستاگرامی بسنده نکرده و با انتشار اطلاعیه‌ای دقیق، داوطلبان را در جریان جزییات امر قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲۱ دیدگاه ها

  1. متاسفم برای کسانی که هیچ ارزشی برای تحصیل کردگان مملکت قائل نیستند،کسانی که نه کارکرده اند،نه خدمت رفته اند،

    بادمپایی وزیرشلوارویک شبِ دکتراوپروفسورشده اند،کسانی که بااین شرایط دکترومهندس شده اندآیابرای من دانشگاهی دلسوزی می کنند؟؟

    ای ظالمان وخدانشناسهاشک نکنیدخداوندانتقام اینهاراازنسلتان خواهدگرفت چنان کاری کرده ایدکه وقتی نمازمی خوانیم مارامسخره می کنند،می گویندتوهم مثل روحانیت شده ای،درظاهرخداونماز،درباطن هرکاری وهرظلمی

    امیدوارم خداوندازتون نگذره وهرچه سریعترجواب اعمال نادرست خودرابگیرید

  2. خدایا تا کی بلا تکلیفی چرا کسی در این مملکت به فکر مردم و جوانان نیست .چرا با سر نوشت بچه های مردم بازی می کنید .چرا اینها را اینقدر دلسرد می کنید.آیا از روز قیامت نمی ترسید؟

  3. واقعا اطلاع رسانی در این رابطه انقدر سخت بوده ۸۰ هزارنفر بطور مستقیم با سکوتی تلخ چشم انتظار اعلام این نتایج هستند سایتهای خبری که تا خصوصی ترین اخبار فلان هنرپیشه یا همسر فلان فوتبالیست پوشش میدن زحمت پیگیری و خبررسانی چنین موضوع پرمخاطبی را به خودشون نمیدن .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا