کارت آزمون کارشناسی‌ارشد ۱۴۰۲ منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای ورود به سامانه آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۲ کلیک کنید

این آزمون در بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه و صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۱۲ اسفندماه سال ۱۴۰۲ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

توضیحات مهم در خصوص معدل

معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون داوطلبان، براساس ثبت نام اینترنتی که توسط خود داوطلبان انجام شده، درج گردیده است، لذا داوطلبان لازم است معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون خود را با توجه به توضیحات زیر بررسی و در صورت مشاهده مغایرت، به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و نسبت به ویرایش معدل خود اقدام نمایند. بدیهی است در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه تبعات بعدی به عهده شخص داوطلب بوده و هیچگونه عذری در این مورد پذیرفته نمی باشد.

براین اساس تاکید می شود داوطلبان عزیز نسبت به کنترل معدل اعلامی و معدل واقعی خود اقدام لازم را بعمل آورند. لازم به ذکر است در سنوات گذشته نسبت به لغو قبولی داوطلبان دارای مغایرت معدل ولو در حد صدم نمره نیز اقدام شده است

تبصره ۱- فارغ التحصیلان سنوات قبل و همچنین آن دسته از داوطلبانی که تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶ (زمان شروع ثبت نام برای شرکت در آزمون) به عنوان دانش آموخته تلقی گردیده اند و یا به عبارت دیگر موفق به اخذ مدرک لیسانس (کارشناسی) شده اند باید معدل مندرج در مدرک لیسانس (کارشناسی) آنان با معدل مندرج در کارت شرکت در آزمون یکسان باشد.

تبصره ۲- دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی که در زمان شروع به ثبت نام برای شرکت در این آزمون (تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۶) همچنان دانشجو بوده اند، اعم از اینکه بعد از پایان مهلت زمان ثبت نام فارغ التحصیل شده اند و یا حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل گردیده اند، لازم است در قسمت ویرایش اطلاعات کارت شرکت در آزمون نسبت به اصلاح معدل خود براساس مدرک فارغ التحصیلی اقدام نمایند.

تبصره ۳ – داوطلبانی که دارای مدرک کارشناسی ناپیوسته بوده و یا دانشجوی این مقطع می‌باشند می بایست معدل مدرک کاردانی خود را نیز وارد نمایند.

تبصره ۴ – داوطلبانی که هم دارای مدرک کارشناسی پیوسته و هم کارشناسی ناپیوسته بوده اما فاقد مدرک کاردانی می باشند می بایست فقط معدل مدرک کارشناسی پیوسته خود را در فرم تقاضانامه ثبت نام وارد نمایند.

تبصره ۵- دانشجویان سال آخر مقاطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد میبایست اصل فرم تکمیل شده معدل را (فرم مندرج در انتهای این اطلاعیه) پس از تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ تکمیل و فرم تکمیل شده را به تأیید مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی برسانند. تذکر مهم: از آنجائیکه ملاک گزینش نهایی برای آن دسته از داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۶/۳۱ فارغ التحصیل خواهند شد میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده آنان تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ می باشد لذا لازم است حتما در هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۸ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۰) نسبت به ویرایش معدل خود در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، اقدام نمایند.

تبصره ۶- داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ و یا ۱۴۰۲/۶/۳۱ در مقطع کارشناسی (پیوسته و یا ناپیوسته) فارغ التحصیل می شوند، دانشجوی سال آخر محسوب شده و می بایست میانگین نمرات واحدهای گذرانده شده خود تا تاریخ ۱۴۰۱/۶/۳۱ را وارد نمایند.

تبصره ۷- داوطلبانی که تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۳۰ فارغ التحصیل شده و موفق به اخذ گواهی فارغ التحصیلی می شوند، می بایست معدل مندرج در گواهی فارغ التحصیلی خود را در هنگام دریافت کارت شرکت در آزمون (۱۴۰۱/۱۲/۸ لغایت ۱۴۰۱/۱۲/۱۰) در قسمت مربوط به ویرایش اطلاعات ثبت نامی درج نمایند.

نکته مهم

با توجه به اینکه درصورت مغایرت معدل ثبت شده در فرم ثبت نام بعد از اعلام قبولی نهایی، با معدل واقعی که به هر دلیل اشتباه قید شده باشد، منجر به لغو قبولی شما می شود، ضرورت دارد نهایت دقت را در خصوص ثبت معدل واقعی خود به عمل آورید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا