کارت شرکت در آزمون وکالت ۹۹ منتشر شد

پایگاه خبری اختبار- کارت شرکت در آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت سال ۱۳۹۹ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کلیک کنید

آزمون صبح روز جمعه ۲۰ فروردین در ۸۴ شهر کشور برگزار می‌شود.

نحوه رفع نقص از کارت شرکت در آزمون وکالت ۹۹

۱ـ با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱ ،۲  ،۳ ،۴ ،۷، ۹ و ۱۰  (شامل: نام خانوادگی، نام، تاریخ تولد، شماره شناسنامه، کد ملی، سهمیه، تاریخ فارغ‌التحصیلی، عنوان رشته تحصیلی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱/۱۴۰۰ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید.

تبصره : چنانچه مغایرتی دراطلاعات مندرج در بند ۷ (سهمیه ثبت نامی) کارت شرکت در آزمون شما وجود دارد (برای متقاضیان استفاده از سهمیه بنیادشهید- سپاه پاسداران-ستادکل نیروهای مسلح و وزارت جهاد کشاورزی) لازم است جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ ۲۰/۱/۱۴۰۰ منحصراً به درگاه اطلاع رسانی این سازمان (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید تادرصورت تاییدسهمیه توسط ارگان مربوط، سهمیه مورد نظر برای شما اعمال گردد.در غیراینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهید شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.

۲- در صورتی که نسبت به بندهای ۵  و ۶ (جنسیت و معلولیت) تفاوتی مشاهده نمودید ضروری است مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه (به شرح جدول شماره ۲) مراجعه نمایید.

تبصره: درخصوص بند ۶ (معلولیت) چنانچه متقاضی خواستار اعمال بند فوق می‌باشد، لازم است فرم مخصوص معلولیت را روز قبل از برگزاری آزمون تحویل باجه رفع نقص نماید تا اقدام لازم در این خصوص بعمل آید. در غیر اینصورت هیچگونه تقاضایی قابل پذیرش نمی‌باشد.

۳ – چنانچه شماره داوطلبی شما به صورت عددی و یا به صورت حروف ناخوانا می باشد.

۴- چنانچه کارت شرکت در آزمون متقاضی فاقد عکس می­باشد و یا چنانچه عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله: فاقد مُهر، واضح نبودن عکس و یا اشتباه عکس می باشد ضروری است ضمن همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ و کارت ملی یا شناسنامه عکسدار مطابق ساعت و تاریخ اعلام شده در بند «ج» به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه تا روز قبل از برگزاری آزمون مراجعه نمایند و موضوع را پیگیری نموده تا مشکل برطرف گردد. در غیر این صورت فرد به عنوان متخلف تلقی می‌گردد. ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر متقاضی براساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام که توسط خود متقاضی تکمیل گردیده، در نظر گرفته شده است.

یادآوری مهم: متقاضیانی که به دلیل شیوع ویروس کرونا موفق به دریافت مدرک تحصیلی و اسکن آن در زمان ثبت نام در درگاه اینترنتی سازمان سنجش نشده اند، ضرورت دارد در صورت قبولی در کانون انتخابی مدارک مورد نظر را به کانون مربوط ارائه دهند.

ج – آدرس و محل‌ رفع نقص کارت شرکت در آزمون

نماینده این سازمان در روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۱/۱۴۰۰ صبح از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۸:۰۰ در باجه‌ی رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد. برای اطلاع آن دسته از متقاضیانی که براساس توضیحات بند «ب» ملزم به مراجعه به نماینده رفع نقص کارت سازمان می‌گردند، شهرستانهای محل برگزاری آزمون به شرح جدول شماره ۱  می‌باشد که آدرس و محل تشکیل باجه رفع نقص کارت شرکت در ‌آزمون هر شهرستان در جدول شماره ۲  مشخص گردیده است.

جدول شماره ۱ – شهرستان محل برگزاری حوزه های آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت

جدول شماره ۲- استان و شهرستان محل برگزاری و نشانی باجه‌های رفع نقص احتمالی کارتهای شرکت درآزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی

وکالت

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴۸ دیدگاه ها

  1. من برای صحت گفته هام مدرک دارم.کسی هم که منو به دروغگویی متهم میکنه بهتره مدارکشو برای اثبات دروغگویی من ارایه بده.اگر سایت اختبار لازم میدونه من حتما حتما اسکرین شات هر دو کارتمو تو سایت قرار میدم.نه از کرونا میترسم نه از ادمهای نادان.بارها در زندگیم امتحان دادم بار اولم هم نیست تو کرونا امتحان دادم.ازمون دکتری هم رفتم.اون اقایانی که منو به دروغ و شایعه پراکنی و جوسازی متهم میکنن بهتره یه چرخ تو همین ستیت بزنن ببین چند نفر گفتن حوزشون تغییر نکرده.همه دروغ میگن شما راست میگید؟

  2. به نظرم داوطلبان ۲ دسته بشن:
    ۱- اونایی که نمیخوان آزمون بدن و آمادگی ندارن و ناراحت وضعیت هستند، بمونن برای امتحان مرکز وکلا که شهریور برگزار میشه، با این کارشون تعداد داوطلب ها در حوزه امتحانی کم میشه و ریسک ابتلا میاد پایین.
    و دسته دوم که برن امتحان بدن.
    حتما دوستانی هستن که مثل من در ایام کرونایی امتحان حضوری داده باشند، اینجوری هم که فکر می کنین نیست اگر متولیان امر فقط بتونن فاصله مطمئن رو در سر جلسه امتحان رعایت کنند هیچ اتفاقی نمی افته، تجربه شو دارم که عرض می کنم.

  3. مگه تنها من داوطلب بیداری کشیدم از خوراکم استراحتم از کارم گذاشتم پزشکان،پرستاران بیش از اندی سال است از جان و دل مایه میگذارن حتی بسیاری جانشنان را در این راه از دست داده اند باید به فکر انها هم بود چطور اسکودا همایشش را الان برزار نمیکنه میندازه اواخر اردیبهشت خون مسئولین اسکوا از من داوطلب رنگین تره یا از جون پزشکان یا پرستاران زحمتکشمون

  4. شما زمانی که کرونا ۶۰ فوتی و ۵۵۰۰ تا در روز بود آزمون برگزار نکردید
    حالا با درگیری بالغ بر ۱۸۰۰۰ نفر در روز جواب این همه داوطلب را چه کسی خواهد داد یا خدا….

  5. منم یکسال از کارو زندگی وخانواده گذشتم و درس خوندم ولی این خیلی غیر مسئولانه است که ما خودمون و خانواده‌هامون رو در معرض خطر و انتقال بیماری قرار بدیم فقط بخاطر اینکه دوست نداریم یک ماه دیرتر آزمون برگزار بشه اخبار ساعت ۱۴ گفت آمار مراجعه روزانه به بیش از ۵۰۰۰ مراجعه در روز رسیده و بیشتر هم خواهد شد .
    پس خیلی خنده‌داره که ازمونی که در وضعیت آبی تهران برگزار نشد الان تو وضعیت قرمز برگزار بشه.
    خدا نکنه حتی یک نفر تو تجمع برای این امتحان بیمار بشه.(کسانی که درگیر این بیماری بودن میفهمن من چی میگم)
    هیچ چیزی از سلامتی انسان بالاتر نیست

  6. پس افزایش حوزه چی شد؟ در اطلاعیه چند روز قبل سازمان سنجش اعلام شده بود که شهرستان فسا هم محل برگزاری آزمون است ولی من که ساکن فسا هستم امروز کارت ورود به جلسه گرفتم. حوزه برگزاری همچنان در شیراز است

  7. جناب sh اگر خیلی نگرانی و خیلی ناراحتی بخاطر شماره صندلی یا کرونا یا هر بحث دیگه خب شرکت نکن. هیچ کس مانع شما نیست پس شما و دیگر کسانی که تو این چند روز جو و شایعه سازی دروغ کردند هم مانع پیروزی و موفقیت بقیه نشید لطفاً.

  8. من تعجبم واقعا،ازمون بانک تجارت رو کونا تاثیر داره!!!اما ازمون وکالت در برابر کرونا واکسینه هست! /: خیلی جالبه.

    1. شما ناراحتی امتحان نده. زور اسلحه رو سرت نذاشتن که. بعد جرات داری در مودر ۲۲ بهمن و روز قدس و مناسبات مذهبی هم نظر در مورد واکسینه بودن یا نبودن بدی؟

        1. جدی؟ یک سر به همین عکسهای حرم امام رضا در چند روز پیش بزن ببین چه خبره. اونقدر ازدحامه نفس به نفس هم وایشادن ملت

      1. ۲۲بهمن و روز قدس چیه …۲ماه دیگه انتخاباته همه جا یهو سفید میشه مطمئن باش اونوفت جای ۱۶۰ نفر فوتی در روز حتی یک نفرم فوتی نداریم +این خط این نشون

  9. حوزه آزمون منم تغییر کرده. خداروشکر آزمون برگزار میشه. به امید موفقیت همه ی دوستانی که ماه ها زحمت کشیدند و کلی استرس تحمل کردند.

    1. شماره واتس اپ بدید تا پرینت هر دو کارت رو براتون ارسال کنم.جو ندید یعنی چی.انگار میخواد ازمون ریاست سازمان ملل شرکت کنید.

  10. حاضرم دست رو قرآن بذارم اکثریت قاطع اینایی که میگن تعویق بشه ثبت نام نکردن یا اصلا نخوندن، وگرنه مگه میشه شما بیش از یک سال زحمت بکشی از خورد و خوراک و خانواده ،خودت بندازی بعد خواستار تعویق یا ادغام آزمون بشی؟ اصلا با عقل جور در نمیاد. کرونا تا سالهای سال هست ما باید خودمون با شرایط کرونایی تطبیق بدیم نه اینکه صورت مسئله را پاک کنیم. این شعار سازمان بهداشت جهانیه.

  11. من که همون حوزه قبلی افتادم.از میدان هروی باید برم دانشگاه الزهرا.پس چی میگفتن حوزه هارو زیاد کردیم.همش دروغ بود.بس که دروغ میگن ستاد کرونا هم قبولشون نداره دگ.من شماره صندلیم هم همون قبلیه.چون پرینت هردو کارت رو دارم.

    1. عزیز من تغییرات بر اساس محل زندگیتون داده میشه که خیلی جا به جایی اتفاق نیفته اگر هم در محل زندگیتون حوزه ای نباشه به نزدیکترین حوزه منتقل میشید وقتی حوزه امتحانیتون تغییر نکرده یعنی محل زندگیتون به حوزه امتحانیتون نزدیکه و نیازی به تغییر نبوده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا